  • 1. Data: 2011-08-08 08:17:32
    Temat: Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
    Od: "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl>

    Jeden z uczestnikow lub z organizatorow ( nie zdazylem zalapac) , powiedzial
    ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to dosłownie
    określił " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z pogarda zaczal
    wypowiadac sie o ludziach jezdzacych na przecinakach , plastykach ,
    szlifierkach itp itd ..
    Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!
    Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie
    interesuje czy ktos jedzie stara zdezelowana powiazana sznurkiem od
    snopowiazalki WSK , kolorowa R-6 ka czy tez wymuskanym Goldwingiem ...
    A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to
    kocha motocykle czy predkosc ?
    :-)

    Pozdrawiam :
    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

  • 2. Data: 2011-08-08 08:32:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, Mr. MAKARENA <m...@n...pl> wrote:
    > Jeden z uczestnikow lub z organizatorow ( nie zdazylem zalapac) , powiedzial
    > ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to dos?ownie
    > okre?li? " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z pogarda zaczal
    > wypowiadac sie o ludziach jezdzacych na przecinakach , plastykach ,
    > szlifierkach itp itd ..

    Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
    To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
    motocykla.

    Nie powiem, mocno mnie to bawi, ale ja to kocham jezdzic a nie polerowac
    motocykl i czasami wyskoczyc na trase 25 km.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-08-08 08:32:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-08 10:17, Mr. MAKARENA pisze:

    > Kto takiemu pajacowi daje mikrofon do reki ?!!!!

    Tusek albo Kaczynski, oni za wszystko odpowiadaja (wybierz sobie wg
    wlasnej preferencji).

    > Ja zawsze dzielilem motonitow na madrych i glupich i absolutnie mnie nie

    A ja dzielilem nity na aluminiowe i stalowe, stalowe na nierdzewne i
    rdzewne. Pewnie jeszcze pare innych podzialow bym znalazl.

    > A swoja droga jak ktos w garazu ma dwa motocykle : choppera i przecinaka to
    > kocha motocykle czy predkosc ?

    kocha posiadanie.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-08-08 09:35:04
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Bo takie pierdolenie pozwala takim "motocyklistom" poczuc sie wyjatkowo.
    > To tak jak z MC, jezeli nie jestes w MC to jestes uzytkownikiem
    > motocykla.

    rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

  • 5. Data: 2011-08-08 10:43:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, maverik <b...@o...pl> wrote:

    > rozwiń tak z ciekawości chętnie poczytam :)

    http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=76&Itemid=39

    Proszz.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2011-08-08 10:45:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-08, AZ <a...@g...com> wrote:

    > http://edukacjamc.prv.pl/index.php?option=com_conten
    t&task=view&id=76&Itemid=39

    > Proszz.

    Dla nieklikatych:

    Cycat:
    Żaden motocyklista nie chce być postrzegany jako "Biker Scum" (ang.
    "Motocyklowy Śmieć"). Takie określenie nie należy do pozytywnych. Trzeba
    sobie uświadomić, że zachowanie każdego motocyklisty wpływa na wizerunek
    ogółu. Dlatego dobre relacje z resztą społeczeństwa są szczególnie
    ważne. Wie o tym doskonale każdy członek tradycyjnego klubu MC i każdy
    powinien zachowywać odpowiedni poziom kultury osobistej. Celem jest
    wzbudzanie podziwu i szacunku, a nie strachu w oczach opinii publicznej.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2011-08-08 11:40:06
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:j1oep1
> [...]
    > powinien zachowywać odpowiedni poziom kultury osobistej. Celem jest
    > wzbudzanie podziwu i szacunku, a nie strachu w oczach opinii publicznej.

    porządek musi być ;)

  • 8. Data: 2011-08-08 11:48:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-08 13:40, maverik pisze:

    > porządek musi być ;)

    http://biker-scum.com/

    Nie wyglada zbyt porzadnie, tak troche MadMaxowato wrecz (oczywiscie
    zanim MM stal sie nowym, lepszym czlowiekiem <bezbrody> );>!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 9. Data: 2011-08-08 12:07:55
    Od: kristos <k...@r...pl>

    > http://biker-scum.com/
    >
    > Nie wyglada zbyt porzadnie, tak troche MadMaxowato wrecz (oczywiscie
    > zanim MM stal sie nowym, lepszym czlowiekiem <bezbrody> );>!

    ale strony, jak widać, kiedyś klepał lepsze.

    --
    kristos
    885 & 998

  • 10. Data: 2011-08-08 20:42:14
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Mr. MAKARENA" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedzial ze jest to zlot tylko i wylacznie dla ludzi ktorzy jak to
    > dosłownie określił " kochaja motocykle a nie predkosc " , a potem z

    słyszałem tą wypowiedź, nie brzmiała zbyt parszywie. Dla mnie koleś w miarę
    normalnie się wypowiedział - że nie ścigają się tylko powoli smigają.

    A inna inszość, że czopki sa najgorsze, zadufani w sobie, mało kiedy ręką
    odmachują a żeby pierwsi pomachali to zapomnij. Poza tym najczęściej są
    starzy grubi i brzydcy