  • 21. Data: 2011-08-10 09:27:43
    Temat: Re: Co za debil sie w radio wypowiadal o zlocie u " Marynarza " ?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-08-10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A przynajmniej do czasu az nie zaleje serwisu w ktorym caly czas to
    > KicHI stoi!

    KHI nie stoi po serwisach bo to zbytnio zaawansowany technologicznie
    sprzet i zbyt delikatny by mogl go dotykac mechanik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-08-10 10:40:35
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.08.2011 maverik <b...@o...pl> napisał/a:

    > jestem ciekaw czy ten kto zrobił tą stronę jest członkiem klubu MC
    > klub MC to przede wszystkim bliska "rodzina" żyjąca zgodnie z pewnymi
    > regułami które wszyscy akceptują z własnej chęci, dla których motocykle i
    > droga to styl życia,

    No i dobrze, każdy się bawi jak lubi. Mnie osobiście to obojętne. I co to
    ma do rzeczy.

    > a zanim zacznie ktos opowiadać bajki o poniżaniu
    > wszystkich w okół radzę poznać środowisko jakiegoś klubu, z za klawiatury
    > zawsze można coś naklepać ;)

    Tak samo można mieć parcie na szkło i się chcieć wypowiadać w imieniu.
    Niestety też widuję, czy słyszę w mediach jakichś _debili_ którzy
    przedstawiając się jako jedyni słuszni przedstawiciele jakiegoś środowiska
    motocyklowego (nie wnikając co to właściwie miało by być), pierdolą
    jak ciężko potłuczeni o tym jacy to _Oni_ są dobrzy, jacy ci na plastikach
    i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z jakimiś
    chromowanymi rurami w tle) nikt nie rozumie i nie docenia.
    A przecież są tacy wspaniali i mają taką zajebistą pasję.
    Nie wiem i nie wnikam czy to jakiś klub, czy megalomania i znajomy w TV.

    Tak czy inaczej mierzi mnie jak takiego barana słucham, czy jeszcze
    dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią
    po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 23. Data: 2011-08-10 10:46:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 12:40, kakmar pisze:

    > dodatkowo widzę. Podobnie zresztą jak innych stylistów, co to potrafią
    > po wyglądzie powiedzieć ci kim jesteś.

    Poka fote!

    pozdr
    newrom
    Ps. moze byc fota fajnej kolezanki z biura.

  • 24. Data: 2011-08-10 12:19:46
    Od: Glub <g...@g...com>

    Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

    > To jest lepsze, zupelnie jak wstapienie do mafi. Don Corleone mi sie przypomina :-D

    Rewelacja:) Lepszego okreslenia nie slyszalem:) MAFIA riders Mc:)

    --
    Glub SW-T400

  • 25. Data: 2011-08-10 13:47:44
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 222 roku bieżącego, kakmar zeznał(a) jak następuje:

    > o tym jacy to _Oni_ są dobrzy, jacy ci na plastikach
    > i szlifierkach źli i pojebani, i jak ich (tych dobrych, zwykle z
    > jakimiś chromowanymi rurami w tle)

    a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
    środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
    ktoś pali)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 26. Data: 2011-08-10 14:11:25
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-08-10 11:19, AZ pisze:

    > Ja nie wiem, ale wiem ze stal okretowa w KHI nie koroduje w ogole.

    dobrze się olejem obrzyguje:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 27. Data: 2011-08-10 16:08:46
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 15:47, PawelK vel Pablo pisze:

    > a spróbuj pojechać za takim z chromowaną rurką (zazwyczaj pustą w
    > środku) od razu lepiej skręcić gdzieś albo zjechać na papierosa (o ile
    > ktoś pali)

    Alez chlopaki jestescie szypcy!

    pozdr
    newrom