    From: "ADAM" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc
    Date: Thu, 8 Mar 2012 21:48:11 +0100

    > Czy możesz przestać spamować grupy dyskusyjne? Już dwa posty
    > umieściłeś na pl.comp.os.ms-windows.winnt i dostałeś nawet
    > odpowiedź. Po co tu ten trzeci?
    Drugi post poszedł na winnt przez pomylkę, za co przepraszam.
    Nie mam niestety możliwości usuwania postów.
    Na pecet napisałem przed Twoją odpowiedzią. Można powiedzieć,
    że przewidziłem Twoją sugestię, że ta grupa będzie odpowiedniejsza.

    Z dyskiem mam kłopoty, ale nie umiem odczytywać wyników
    badania SMART.
    Która wielkość w SMART świadczy o tym, że jest zdychający?
    Przydałoby mi się przy reklamacji.

    Pzdr i dzięki
    ADAM