  • Data: 2010-01-04 21:17:19
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    omega_fan pisze:

    > Wiec nie pisz bzdur ze jest w Mondeo od 6 lat. W Mondeo jest od
    > 3 lat (2007) a wcześniej w MK3 były silniki ZSD, które mają notoryczne
    > problemy z układem wtryskowym.

    W wiki jest błąd. Mondeo z silnikiem 136KM 100kW jest montowane od 2005
    roku wiec od 5 lat. 2007 to był ostatni i nie pełny rok produkcji mondeo
    poprzedniej generacji mk III i początek mk IV.

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C109575
    16

    Faktycznie co do 6 lat to przesadziłem. Pomyliłem się o rok.

    Pozdrawiam
    Rafał