  • Data: 2010-01-04 21:43:17
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle pisze:

    > Czy ty rozumiesz co przesłałeś ?
    > Dwie różne pompy wtryskowe w zależności od tego czy samochód wyposażony
    > jest w FAP czy nie.

    Obecność FAP nie ma znaczenia. Uklady Delphi są w obu wersjach i w obu
    jest ta sama pompa 1920LP - chcesz stosowne obrazki czy darujesz mi
    wycinanki?

    > A teraz przedstaw mi tak samo j.w różne pompy wtryskowe z FAP i bez FAP
    > dla volvo, PSA i forda.
    > Czekam z niecierpliwością.

    No zaraz zaraz. Jeszcze niedawno pisales ze Citroen, Peugeot i Ford ma
    zawsze TEN SAM osprzęt zasilania paliwem cyt.
    "Bzdury piszesz jak potłuczony. Tam WSZYSTKO jest to samo.
    Sprawdź sobie w katalogach częsci, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, ,
    WSZYSTKO bo to ten sam silnik."

    Podalem ci na widelcu ze sa przynajmniej dwie rozne opcje. Zamiast
    przyznac mi oczywista racje, bedziesz sobie dalej zlosliwie popiardywal?

    Pozdrawiam
    Paweł