  • Data: 2010-01-04 21:08:46
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuba (aka cita) pisze:
    > The_EaGle wydusił z siebie te słowy:

    > pewnie, tylko ile na rynku jest sioników turbobenzynowych?
    > I czy vectra i mondeo mozesz sobie takie kupic?
    > No i co z kosztami użytkowania turbodiesla i turbobenzyny?
    >
    > Ja tam, do normalnej jazdy, wole turbodiesla... i to mocnozdecydowanie.

    Dlatego do tej pory jak praktycznie nie było nowoczesnych turbo benzyn
    to dyskusja czy benzyna czy turbo diesel kończyła się tak samo. Ale
    jeżeli mamy turbo benzynę i turbo diesla to już nie ma znowu o czym
    mówić. Jeżeli ktoś jeździ do np 20 tys rocznie to niech bierze turbo
    benzynę lepsze będzie wszystko.

    Pozdrawiam
    Rafał