  • Data: 2011-02-03 22:04:03
    Temat: Re: Co wsrod lustrzanek?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Papiernik wrote:
    > Chodzi mi o to, ze kazda karte sformatujesz kazdym
    > filesystemem. Ta akceptacja powoduje tylko, ze nowe puszki obslugujace
    > SDXC beda obslugiwac exFAT - w ich przypadku faktycznie powinno
    > rozwiazac to problem z limitem dlugosci nagrywania.

    Przeprowadzilem eksperyment. Sformatowalem 32GB karte SDHC do exFAT i
    wlozylem do EOSa 60D. Aparat bez problemu sie nia posluguje, niestety
    filmowanie nadal zatrzymuje sie po niecalych 13. minutach. Plik ma rozmiar
    3.98GB. Widac Canon wprowadzil "wewnetrzne" ograniczenie.

    Na dodatek obsluga exFAT pod Linuksem mocno kuleje. Niby dzieki Free exFAT
    file system implementation
    http://code.google.com/p/exfat
    karte mozna podmontowac i wylistowac jej zawartosc, ale kopiowanie
    wiekszego pliku konczy sie bledem.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info