    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co warta jest opona Maxxis Promaxx?
    Date: Sun, 21 Jun 2009 21:02:52 +0200

    Eskimos pisze:

    > Wszystko zależy jak jeździsz i ile chcesz wydac pieniędzy. PSD to
    > bardzo dobra opona, ale jeżeli nie będziesz wykorzystywac jej
    > możliwości i jeździsz raczej rekreacyjnie, to trochę overkill jak dla
    > mnie i Maxxis w zupełnosci wystarczy.

    O, to ciekawy punkt widzenia. Zawsze myślałem, że do motocykla kupuje
    się najbardziej przyczepne opony na jakie kogoś stać. Ale może się mylę?
    Zwłaszcza, że przy tak małej mocy, takie opony wytrzymają na prawdę
    długie przebiegi (ja zrobiłem ponad 10kkm i nadal wyglądały jak nowe).

    Pirelli Sport Daemon bardzo mi się podobały, z jednym zastrzeżeniem:
    wydaje mi się, że ze względu na powolne rozgrzewanie, jesienne poranki
    nie należały do najbezpieczniejszych.

    Ponadto (to już kwestia gustu) są to opony wyścigowe i po zmianie z
    normalnych turystycznych (Maxxis) zauważyłem pogorszenie stabilności
    jazdy na wprost. Motór zaczął też szybciej się pochylać. Jak ktoś tak
    lubi to będzie zadowolony. Ja nie lubię, ale ceniłem sobie przyczepność PSD.

    --
    fv