  • Data: 2013-01-22 13:29:02
    Temat: Re: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    >więcej w artykule:
    >http://www.telix.pl/artykul/deloitte--co-trzeci-pol
    ak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,528
    63.html
    >Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
    >1 moda, szpan
    >2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić
    >więcej niż n3310
    >3 zamożność klientów

    No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak
    smartfonu, chyba niezly wynik ?

    Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest
    warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy
    duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

    Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem
    "typowy klient" :-)

    J.