  • Data: 2020-07-23 13:54:24
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-07-2020 o 13:29, pueblo pisze:
    > Witaj Cavallino, 23 lip 2020 w news:rfb5sv$1hm$1$Cav@news.chmurka.net

    > W momencie kolizji widać dwa pasy ronda ze strzałkami.

    Chodzi Ci o te za zjazdemw których chciał zjechać nagrywający?

    > Strzałka w lewo
    > na wew. jak piszesz nie pozwala na zjazd na kolejnym wyjeździe, ale
    > jest tam linia przerywana, która jak najbardziej pozwala na zmianę pasa
    > i wyjazd następnym zjazdem. Rozumiem, że ta strzałka w lewo nie pozwala
    > tylko na wyjazd z lewego pasa

    No tak.
    Pas możesz zmienić - i inaczej nie może być, skoro mogłeś na wewnętrzny
    wjechać o wiele wcześniej, to w końcu możesz z niego zjechać.

    > Rozumiem i daję słowo nie trzyma się to wszystko kupy.

    Niby dlaczego?
    Przecież ilość pasów dochodzących do takiego ronda na każdym wjeździe
    może być inna, więc jak mialyby być oznakowane jednakowo?

    > Ok. Przyjmuję to wytłumaczenie. W takim razie nadal uważam że te
    > strzałki są niepotrzebne i razem z liniami poziomymi tworzą takie
    > zjebane rondo.

    Bardzo dobre.
    Zjebane to jest takie zwykłe, którym wolno dookoła jeździć.

    > Od razu poznać warszawiaka.

    Nie trafiłeś.

    > Zakładałem, że ktoś myślał nad oznakowaniem. Teraz mam pewność, że nie.

    Pewność możesz mieć, że nie rozumiesz zasad, a one są bardzo proste.
    Tyle że całkowicie inne niż na rondzie typu francuskiego.
    Czyli takiego z bezsensownymi pasami dookoła ronda.

    To że Twojej wiosce są to nieznane ronda, nie oznacza że są złe.
    Nie są.
    Złe są ronda z wieloma pasami wokół wyspy.
    Bez wyjątku.

    > Jak dla mnie to generator stłuczek w tym przypadku.

    Ja bym na takie rondo brał kursantów obowiązkowo i nie przepuszczał
    żadnego, który nie umie na nim jechać.
    Wtedy takie małomiasteczkowe nieudaczniki, którzy po prostu jeździć nie
    potrafią i ruchu drogowego nie ogarniają, po prostu prawka by nie miały
    i nie byłoby tematu.