  • Data: 2020-07-22 07:59:18
    Temat: Re: Co to za wymysl?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-07-2020 o 00:54, pueblo pisze:
    > Witaj Myjk, 21 lip 2020 w news:1g19de35w176x.dlg@myjk.org

    > Ale to nadal jest rondo.

    > Którym pojazdom? Tym po przeciwnej stronie ronda też?

    Jeśli skutkiem Twojego wjazdu będzie to że się spotkacie 10 m dalej, to też.
    Tak działa ustąpienie pierwszeństwa.

    >Wtedy nigdy nie
    > wjedzie na rodno,

    W realnym życiu nie ma takich problemów.
    O ile ktoś nie pcha się na chama ignorując całkowicie co się wokół niego
    dzieje.

    > Jak wjeżdzam na
    > drogę z podporzadkowanEJ to mam czekać, aż na horyzoncie nie będzie
    > żadnego auta? Albo jak wjeżdżam na dwupasmową na prawy pas to mam
    > ustąpić tym jadącym lewym? Znaczy czekać aż przejadą.

    Oczywiście.
    Twoje decyzja jak to zrobisz, masz się z nimi nie zderzyć.

    > Wjechał nie tak jak trzeba, a potem jechał normalnie zewnętrznym.

    Nie - wymusił pierwszeństwo swoim wjazdem na samochodzie znajdującym się
    na rondzie, któremu miał obowiązek ustąpić.
    Tak jakby to zrobił w każdym innym miejscu układu drogowego w kraju,
    wjeżdżając z podporządkowanej.