    Date: Tue, 22 Mar 2011 15:30:25 +0100
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Co to za typ złącza?

    On 2011-03-22 13:44, Jacek Radzikowski wrote:

    > Nie podałeś wymiarów, ale wygląda podobnie do złącz stosowanych w
    > panelach TFT: Typ FI produkcji JAE Electronics. [...]

    Dzięki za odpowiedź, ale to raczej nie jest ten typ złącza.

    Z tego co pomierzyłem, to złącza mają raster metryczny (1mm odstępu
    pomiędzy pinami). Wymiar plastiku 8mm x 4mm x 3mm.

    Namierzyłem identyczne gniazda (plus wtyczkę z kabelkiem) na PCB w
    napędzie LTO-1. Tam złącze służy do podłączenia napędu do sterownika
    biblioteki (w "normalnych" zastosowaniach nie jest wykorzystywane).

    Tak więc na szybko zaspokoiłem swoją potrzebę, ale ponieważ kabelek od
    biblioteki będę musiał ASAP oddać to chętnie wysłucham podpowiedzi,
    jeśli ktoś ma jeszcze jakieś inne pomysły.

    Piotrek