    Subject: Re: Co to za typ śruby i czy da się dokupić bit?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Sat, 11 Jun 2016 11:19:17 +0200

    > Takie coś mam do odkręcenia:
    >
    > http://sebobialy.net:82/sruba.jpg
    >
    > Owszem, mogę próbowac rozwiercać ale to jest wkręt w plastik i prędzej
    > gwint zerwie albo cos urwie.
    >
    > Dla niekliklających: łeb z trzema nacięciami na krawędziach.
    >
    > Potrzebuje nazwę tego typu śruby i/lub nadzieje że to jest odkręcalne
    > jakimś magicznym bitem

    Jeśli śruba nie jest zapieczona może da się odkręcić Poxiliną. Najpierw
    trzeba porządnie odtłuścić rozpuszczalnikiem łeb śruby (benzyna nie
    psuje plastiku), następnie nałożyć krótki kawałek cienkościennej
    metalowej lub sztywnej plastikowej rurki (np. Teflon) i napchać tą rurkę
    Poxiliną. Od drugiej strony wetkać śrubokręt i poczekać parę godzin.
    Poxilina jest zadziwiająco wytrzymała :-)

    P.P.