  • Data: 2013-07-01 00:09:05
    Temat: Re: Co to za numer, którego nie ma?
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkt17bt.34r.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Po co ma mieć refleks, skoro ma abonament z wliczonymi wszystkimi
    > połączeniami na krajowe numery stacjonarne (a może też i na komórkowe)?

    Masz pewność, że ten "niejawny" zakres jest włączony do tej dogodności?
    Bo ja bym taki ufny nie był.

    > To się składa reklamację. Tylko czy rzeczywiście takie przypadki się
    > zdarzają, czy my sobie zbytnio nie teoretyzujemy?

    Ja złożę, Ty złożysz, może nawet uznają. Ale babina Sabina może nawet nie
    mieć pojęcia, telefon zakłądał jej wnuczek, wprawdzie może nawet jest na
    nią, a wnuczek objaśnił, jak babina Sabina ma do niego zadzwonić, czy do
    lekarza, jak się gorzej poczuje... Jarku, ja widywałem już ludzi, dla
    których przez telefon wszystko inne, niż głos rozmówcy, jest czarną magią.
    Sygnałów centrali zinterpretować nie są zdolni w żaden sposób. Dziś może nie
    jest to tak czeste, jak np. 30 lat temu, ale nie sądzę, zeby wymarło.

    > Nie "wypowiedziane", tylko *napisane*. Jak dotąd, z czymś takim spotkałem
    > się tylko u operatorów komórkowych, a tam te numery są wypisane w cenniku
    > czy regulaminie.

    A co z tymi "poza zakresem", też są "napisane"?

    > Ale starać się trzeba. I nie zadawać się z takimi, co nie podają CZN.

    O ile pamiętam, omawiamy tu sytuację głównie polegającą na pomyłkowym
    "skorzystaniu" z danego zakresu, który może oficjalnie nie być włączony. A
    jak nie jest, to kto wie, co mu przypisano? Bo jak ktoś rozmyślnie go
    wykorzysta, to już jego brocha, jeśli pcha się tam, gdzie nie powinien.

    > Ilu abonentów się ostało, którym wciąż rozliczają "jednostki
    > taryfikacyjne"?

    To już nie moja działka, więc nie wiem. Jakby mi za to płacili, to bym
    wiedział, choćby pobieżnie, orientacyjnie. Zresztą, jakby poszukać, to by
    się znalazło, może nie przez całe połączenie, ale...