  • Data: 2012-05-11 19:02:17
    Temat: Re: Co to ku**a jest?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał
    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisał w

    >wskaż taką awarie układu ABS (zwłaszcza elektryczną), zeby nie można
    >było hamować
    >ABS ma to do siebie, że jak sie psuje to co najwyżej nie działa układ
    >antypoślizgowy, ale hydraulika hamulców działa nadal tak jak
    >działała, więc nie pitol mi tu ...

    konstrukcji wspolczesnego sterownika hydrauliki ABS jakos nikt nie
    chce opublikowac, ale tak na zdrowy chlopski rozum - jesli wciskasz
    pedal mocno, a komputerek widzi ze droga sliska i potrafi przestac
    hamowac kolo ... to jest w stanie wstrzymac hamowanie rowniez na
    skutek awarii.

    Na ile skomplikowana to musi byc awaria, czy wystarczy np jeden
    spalony tranzystor, to niestety nie wiem ..

    J.