  • 11. Data: 2009-03-05 10:18:27
    Temat: Re: Co to jest "prm", FAQ" czyli ile lat ma dyskusja " Czy mozna lac olej samochodowy do motocykla "?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Mar 2009 10:02:05 +0100, Spider A.J. <n...@t...gmx.net>
    wrote:

    [...]
    > O zartujesz, przeciez wiadomo ze z krakowa do Wawki to sie jezdzi
    > pociagiem!!!

    A motocykl do przedziału dla rowerów. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 12. Data: 2009-03-05 11:32:40
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał:
    > A motocykl do przedziału dla rowerów. :-)

    Nie wpuszczą niczego, co ma w sobie paliwo. Ale w drugiej połowie lat '80
    udało mi się to z etezetą czy z mińskiem. Nie pamiętam dokładnie, ale w
    każdym razie nie robili żadnych problemów.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 13. Data: 2009-03-05 12:18:29
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Mar 2009 12:32:40 +0100, Wojciech G.
    <w...@w...ursynet.com> wrote:

    [...]
    > Nie wpuszczą niczego, co ma w sobie paliwo. Ale w drugiej połowie lat
    > '80 udało mi się to z etezetą czy z mińskiem. Nie pamiętam dokładnie,
    > ale w każdym razie nie robili żadnych problemów.

    Można wziąć jakiegoś lekkiego crossa, dorobić fejkowe pedały, że niby
    motorower, a paliwo w butelce w plecaku. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 14. Data: 2009-03-05 16:36:34
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote

    > A motocykl do przedziału dla rowerów. :-)

    A po co komu motocykl?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 15. Data: 2009-03-06 06:07:52
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 5 Mar, 17:36, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote
    >
    > A po co komu motocykl?

    po to samo, po co narty w Zakopanem. żeby pod knajpą zaparkować.

    - gildor