  • Data: 2012-02-29 21:17:55
    Temat: Re: Co to jest pecet? Poważnie.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej będzie, jedna z definicji to komputer z 3,5 calowym HD,
    > ile znasz dzisiaj produkowanych Maków z takim dyskiem ?
    Nie mam pojęcia, nie mam styczności z Mac-ami, ale w moim PC jest dysk
    2,5 cala, czy to dyskwalifikuje go jako "peceta"?
    Zresztą ciekawy jestem z czego wynika definicja, że "pecet" to komputer
    z 3,5 calowym dyskiem? Mam w swoich zbiorach muzealnych dysk HDD
    Philipsa, wielkości 5 cali, wyjętego jakieś 18-20 lat temu z komputera
    PC. A to był rasowy "pecet".:)

    > Poszli ostro w miniaturyzację i oferują dwa rodzaje laptopów,
    > dwa rodzaje komputerów domowych z częściami na bazie laptopów
    > (Mini i iMac) i jeden (Mac Pro) mogący uchodzić za peceta.
    > Tyle że procesor nie do końca pecetowy. :-)
    Zdaje się, że montują tam jakieś i5, mam takowy w jednym z "pecetów".
    Pomijając miniaturyzację laptopów i MacBook-ów, oraz zainstalowane
    systemy, to gdzie jest w końcu ta granica?