-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Co to. Wprowadzić przepis.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@g...com>
<rfbj5k$1vnp$1@gioia.aioe.org>
<5f195f22$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Date: Thu, 23 Jul 2020 21:11:02 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5f19e0c4$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.60.140.177
X-Trace: 1595531461 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 31.60.140.177:25750
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2000
X-Received-Body-CRC: 4252215458
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2681758
[ ukryj nagłówki ]> Nie ma żadnych dwóch odmian, po prostu ktoś ludziom nawkładał do głowy
Są, bo mają zasadniczo odmienne oznakowanie poziome - i odpowiednio
różnie z nich się korzysta.
> (Dworak?) albo sami sobie nawkładali, że jezdnia wokół wyspy do osobna
> droga i że można sobie nią jeździć do woli. Stąd wychodzi że na "zwykłym"
> jeżdżą inaczej niż na "turbinowym", a co gorsza, na turbinowym z
> oznaczonymi pasami (jak w materiale) chcą jeździć jak na zwykłym, choć
> podstawowa zasada powinna być taka sama -- i co, bezskutecznie niestety,
> staram się wyjaśniać.
Mieszasz ze sobą dwie rzeczy - ogólne reguły i te wymuszone przez znaki
poziome. W turbinowym możesz zjechać z wewnętrznego pasa cały czas mając
pierwszeństwo, na zwykłym przy zjeździe ze środkowego pasa nigdy
pierwszeństwa nie masz w stosunku do tych na zewnętrznym. Niezależnie od
tego, stosują oni się do ogólnych reguł lub nie. Tylko nie mów mi, że
oznakowanie poziome nie wpływa na pierwszeństwo.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.20 09:16 Myjk
- 24.07.20 09:31 Myjk
- 25.07.20 13:19 Kol99
- 25.07.20 13:59 Kol99
- 25.07.20 19:55 Cavallino
- 25.07.20 20:08 Myjk
- 25.07.20 20:09 Kol99
- 25.07.20 20:32 Kol99
- 25.07.20 20:45 Kol99
- 25.07.20 20:53 Kol99
- 26.07.20 04:53 Cavallino
- 26.07.20 04:55 Cavallino
- 26.07.20 10:03 Kol99
- 26.07.20 10:05 Kol99
- 26.07.20 10:34 Kol99
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=