  • 171. Data: 2018-07-22 12:50:25
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 17:09, J.F. pisze:

    > Ale ile znasz takich przypadkow ?
    > I nie powstala zaraz kolejna aktualizacja, przywracajaca pilota ?

    On się trzyma tego jednego przypadku bo mu napisałem, że TV SMART po tym
    jak smart straci funkcjonalność będzie można wyposażyć w przystawkę, a
    on się upiera żer trzeba go wyrzucić :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 172. Data: 2018-07-22 12:57:10
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 12:34, RadoslawF pisze:

    > Każdy może się zepsuć. Ale w takim ze smartem może dodatkowo
    > paść smart.

    > Producent odpowiada w czasie gwarancji.
    > A potem kup sobie nowy.

    To chyba wtedy gdy się zepsuł z powodu wady fabrycznej. Jeśli się zepsuł
    na skutek dostarczonej przez producenta aktualizacji to tak jakby ci
    serwisant zepsuł samochód przy okazji uzupełniania oleju.
    Odpowiedzialność cywilna za szkody.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 173. Data: 2018-07-22 13:01:30
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 17:02, RadoslawF pisze:

    > Skoro taki przypadek wystąpił to będę o nim przypominał.
    > A że uznałeś to za proste do podważenia to nad pozostałymi
    > przypadkami nawet nie dyskutujesz. I dobrze, twoja wola.

    Jakie pozostałe przypadki? Zbrikowania pilota? Przecież eksploatujesz
    jeden przypadek. Pozostałe przypadki, to te o których ktoś wspomniał, że
    dają się rozwiązać przy pomocy ponownego parowania. Ale ty je ignorujesz
    bo ten konkretny przypadek podobno nie dał się naprawić.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 174. Data: 2018-07-22 13:02:33
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 17:34, ń pisze:
    > Generalnie to ludziom na mózg pada od jakiegoś czasu.
    > Jak podaję dwa telefony, w tym jeden stacjonarny drugi komórkowy, to zawsze dzwonią
    na komórkę. Po co?

    Bo komórkę masz przy sobie nawet we kiblu a stacjonarny nie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 175. Data: 2018-07-22 13:08:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Jul 2018 13:50:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A potem widzisz - wpadaja na pomysl jak cos zrobic lepiej od strony
    > serwera i trzeba aktualizacji, bo tv dziala nadal poprawnie, ale
    > bezuzytecznie.

    To niech nie wpadają. Produkt ma być kompletny.

    --
    Marek

  • 176. Data: 2018-07-22 13:10:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Jul 2018 14:28:38 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Ale twoje oczekiwania się zmienią gdy na przykład wejdzie nowy
    > dostawca
    > a ty będziesz chciał też skorzystać z jego usług.

    To wtedy kupię nowy sprzęt dokonując przeskoku technologicznego.
    Dopóki nie kupię stary ma działać wg pierwotnych założeń i bez
    psucia ich chorymi aktualizacjami.

    --
    Marek

  • 177. Data: 2018-07-22 13:26:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 13:08:14 +0200, Marek napisał(a):

    > To niech nie wpadają. Produkt ma być kompletny.

    Postepu nie chcesz ? :-P

    Poza tym komu chcesz zabronic - jak serwer to jedna firma, a TV druga.

    J.

  • 178. Data: 2018-07-22 13:26:46
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 17:10, RadoslawF pisze:

    > Ich wybór. Ja tego nie uważam za optymalne rozwiązanie.
    > A że ty chcesz mnie do niego przekonać bez argumentów to już
    > twój wybór.

    Nadal nie odpowiedziałeś skąd masz statystyki, że w takiej sytuacji
    ludzie kupują nowego smarta a nie przystawkę do starego.

    > Jeśli nie potrafisz rozróżnić faktu od opinii to może odpuść
    > tę dyskusję.

    Twierdzenie Sebastiana nie jest opinią. On napisał, że na forach jest
    opisane jak ratować taki pilot. To nie jest opinia tylko stwierdzenie
    faktu. Sebastian też pisał ze jemu się pilot nie zbrikował. To też jest
    stwierdzenie faktu. Tak samo jest stwierdzeniem faktu gdy pisał, że się
    tą obawą nie przejmuje.
    Każesz mi opuścić dyskusję :) Zdaje się że zabrakło ci argumentów, bo
    tej jeden przypadek zbrikowanego pilota, to za mało żeby wykazać
    wyższość zwykłych TV nad smartami.

    > Czyli dalej taktyka marginalizowania problemu.

    Gdybym miał się przejmować każdym znalezionym w internetach przypadkiem
    uszkodzenia jakiegoś urządzenia, w tym zbrikowania go przez producenta,
    czy uszkodzenia po wysłaniu do serwisu gwarancyjnego, po którym klient
    nie potrafił wyegzekwować przywrócenia urządzenia do działania, to bym
    nie kupił żadnego produktu. Unika się produktu o którym jest więcej
    komentarzy negatywnych niż o produktu konkurencji

    > Twoja postawa przypomina postawę zwolenników elektrycznych pojazdów.
    > Są totalnie za, marginalizują wady bo te im nie przeszkadzają tylko
    > jak na razie to żaden takiego pojazdu nie kupił.

    Pojazdy elektryczne obejmują teraz przykładowo 1% rynku. Na pewno nie
    kupowałbym go teraz. Ale gdy będą stanowić 95% rynku, to nie będę się
    upierał przy pojazdach spalinowych. A ty zdaje się należysz do tej grupy
    ludzi, którzy w takiej sytuacji będą jednak kupowali spalinowy, mimo że
    już będzie bardzo mało stacji paliw i do miast już nie będą wpuszczać
    takich pojazdów. I podatki znacznie większe. Ale będziesz szczęśliwy, że
    masz samochód odporny na błędy związane z aktualizacją. Bo na forum
    samochodowym przeczytałeś, że komuś w jakimś Seacie z 2027 roku w 2039
    przestało działać opuszczanie prawej szybki po aktualizacji softu.

    > Tacy fanatyczni zwolennicy teoretyczni. :-)

    Zdaje się, że to ty jesteś fanatycznym przeciwnikiem. To dla takich jak
    ty jest te smętne 5% rynku telewizorów HD nie mających Smart. Ja po
    prostu uważam podobnie jak 95% rynku że TV Smart mają przewagę zalet nad
    wadami.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 179. Data: 2018-07-22 13:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2018 12:34:43 +0200, RadoslawF napisał(a):
    > Każdy może się zepsuć. Ale w takim ze smartem może dodatkowo
    > paść smart.

    Nie, zeszlo na to, ze producent moze umyslnie lub przypadkiem zepsuc
    TV. Bo jak zepsuje tylko smart, to masz "dumb TV", ktory od poczatku
    chwalil.

    > Producent odpowiada w czasie gwarancji.
    > A potem kup sobie nowy.

    I dlatego wlasnie wymyslelismy odpowiednie urzedy, zeby producent nam
    nie psul zdalnie TV na drugi dzien po gwarancji.

    To co piszesz to IMO idealnie podpada :-)

    > Nie pamiętam. Teoretycznie markowy.

    Jesli to to
    https://www.theguardian.com/technology/2017/aug/24/s
    amsung-tv-buyers-furious-after-software-update-leave
    s-sets-unusable

    to gwarancja sie nie przejmowali ... i mysle ze w miare szybko
    naprawili.

    J.

  • 180. Data: 2018-07-22 15:21:23
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-07-22 o 13:02, Mario pisze:
    > Bo komórkę masz przy sobie nawet we kiblu

    Kiedyś przeżyłem w związku z tym pewien stres. Komórka w kieszeni, a ja
    odcedzam kartofelki. W tym momencie komóra ożywa, i brzęczy, a ja
    nerwowo się zastanawiam, czy ostatnio ustawiona opcja to nie było
    przypadkiem "odbierz automatycznie po n-tym dzwonku"???

    > a stacjonarny nie.

    A o bezprzewodowych, acz stacjonarnych -- zapomniałeś? :)