  • Data: 2018-07-26 01:57:26
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aef53b87-3a36-4ee2-b15f-6ab40fb0ea10@googlegrou
    ps.com...

    > Znaczy jestes w mniejszości skoro producenci nic takiego nie oferują w
    > sprzedaży

    Ich strata, na pewno się z tego powodu nie powieszę. Po prostu zastanawiam
    się nad sensem nabywania czegoś (w postaci składnika SMART), czego
    kompletnie nie potrzebuję. Zresztą, nie zapieram się, że "na pewno nie
    wezmę", tylko raczej nad tym, że kompletnie nie widzę sensu.
    Wezmę pewnie jakieś najtańsze gówno gówniane gównem pędzone, byle foty widać
    było i odwiedzane stronki. A przycisk SMART po prostu wydłubię z pilota,
    albo go zakleję. I nie dopuszczę, by telewizor cokolwiek pobrał z sieci,
    najprościej, nie podłączając go. Wszystko dostanie ze źródeł zewnętrznych.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.