  • Data: 2018-07-27 00:47:28
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d4633c7e-bd80-4438-8098-c172d2308b94@googlegrou
    ps.com...

    > A może nisze rynkowa odkryłeś?
    > Jakiś start-up załóż, dofinansowanie pozyskaj i produkuj oraz sprzedawaj
    > 55calowe monitory 4k ujhd;)

    Mmm... podawałem, ile to ma mieć cali? Nie kojarzę... W lapach, czy
    niektórych śmiardfonach z 4K, jakoś nie ma tego SMARTa. I myślę, że nad
    takimi mam większą kontrolę, niż nad telewizorem, który tak bardzo chce mi
    zrobić dobrze, a ja nie chcę. No, ale dzisiejszy świat, to np. bez takiego
    fejsbuka, nawet się nie wysra.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.