  • Data: 2018-07-23 22:02:42
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:pj1plm$2hd$1@dont-email.me...

    > Zdaje się, że to ty jesteś fanatycznym przeciwnikiem. To dla takich jak ty
    > jest te smętne 5% rynku telewizorów HD nie mających Smart. Ja po prostu
    > uważam podobnie jak 95% rynku że TV Smart mają przewagę zalet nad wadami.

    Dobra, a co w sytuacji, gdy ja naprawdę SMARTa nie chcę? Ja nie chapię
    wszelkiej nowoczesności, jak wieczorna laska dzidy.
    Potrzebuję mieć 4K, czysty monitor, nawet bez TV (jak będzie zwykły
    DVB-T/C/S, to nie pogniewam się), który zawsze sobie mogę dokupić osobno,
    kiedy zechcę, JAKI zechcę, NIEZALEŻNY od TV. JEŚLI zechcę.
    Tak nie potrzebuję SMARTa, jak nie potrzebuję fejzbuka, twitera, instagrama,
    snapchata, whatsappa (Vibera mam, bo nie należy do stajni FB; do komunikacji
    z rodziną), NK już też nie, ale mam, bo sobie trochę gram, gdyby nie gry, to
    i na NK by mnie nie było, na LinkedIn mnie nie ma, bo w sumie nie wiem, czy
    mi jest potrzebny, co mi da... Taxamo nie potrzebuję SMARTa, chyba, ze tego
    z dysków, aby widzieć, czy któraś wartość nie rośnie nadmiernie, bądź nie
    zmienia proporcji do innych powiązanych.
    Ja potrzebuję rzeczy pewnej, na lata, przy której nie będę musiał nic robić,
    aż minie okres półrozpadu pierwiastków, z których się składa. Do obróbki
    fotek, potrzebuję monitora minimum 4K (i tylko dlatego zmienię swojego CRT
    na taki właśnie), a programy graficzne będę mieć w kompie. Takie, jakie
    zechcę i nie będzie mnie wiązać model TV. A w razie draki-sraki, wyrzucę to
    pudełeczko SMART (lub rozbiorę na części, pewnie parę kondziołków i
    kwarcyków sie znajdzie), a TV nadal będzie mi pokazywać "dobrą zmianę" i
    kłótnie partyjne im w dupę.
    Każdy po prostu użyje tej opcji, która mu pasuje.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.