  • Data: 2018-06-29 05:11:15
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:ph2mov$j19$1@dont-email.me...

    > Czyli jak ktoś kupuje ekspres do kawy (w cenie smart TV) to znaczy, że
    > jego hobby to ekspres do kawy? I nie może o tym powiedzieć publicznie
    > bo to wstyd?

    :-) Faktem jest, że jeśli wydajesz tyle na ekspress do kawy to musisz
    być koneserem/kawoszem, bo mi wystarcza łyżeczka rozpuszczalnego
    Jacobs Kronung zalana wrzątkiem z odrobiną mleka - prostak ze mnie ;-)

    > Teraz chyba ciężko o tv bez smarta. W każdym razie tak aby dzięki temu był
    > tańszy o kilka stówek. Jak patrze w Mediamarkt to bez smarta najczęściej
    > są telewizory HD Ready. Kupowanie tego teraz to jest wyrzucanie pieniędzy
    > w błoto.

    To są najprawdopodobniej jakieś stare modele, leżaki magazynowe, nie?

    Apdejtowany flaszdrajw :-))))