  • 71. Data: 2012-02-02 18:27:02
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Uncle Pete

    > Nie pomogę Ci, ale bardzo podobnie miałem niedawno w benzyniaku też 100
    > KM w górach: przy dłuższej jeździe na dwójce lub dłuższym hamowaniu
    > silnikiem na dwójce zaczynało śmierdzieć spalenizną. Jako że miałem
    > świeżo wymienione sprzęgło, pomyślałem, że może nowe ma jakąś wadę i
    > ślizga się (chociaż samego ślizgania się nie czułem). Potem to ustało,
    > mechanik nic nie znalazł.

    Coś mi się wydaje, że u mnie pewnie coś się przyczepiło do wydechu/
    kolektora wydechowego i zjarało.

  • 72. Data: 2012-02-02 18:27:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > sprzęgło.

    Sprzęgło raczej nie, bo działa bardzo dobrze, a poza tym sprzęgło inaczej
    śmierdzi. ;)

  • 73. Data: 2012-02-02 18:47:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 17:27, to wrote:
    > begin Uncle Pete

    > Coś mi się wydaje, że u mnie pewnie coś się przyczepiło do wydechu/
    > kolektora wydechowego i zjarało.

    Może jakiś kot szukał schronienia? Sprawdziłeś przed uruchomieniem silnika?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 74. Data: 2012-02-02 18:56:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Może jakiś kot szukał schronienia? Sprawdziłeś przed uruchomieniem
    > silnika?

    Kot by się dłużej jarał. :>

  • 75. Data: 2012-02-02 19:09:03
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin kamil

    > Wpadnij na spocika to Ci dam jeszcze dwa białe pokrowce na za głuwki

    Ty ortograf ,ty kaleczysz Mowe Noszą Ojczystom , pisze sie głófki!! :)17

    > kture przygarnęłem z przedziału PKP! Mnie nie potrzebne!

    Z PKP to cienisna, napis fstyd taki do gwiazy dawać, czeba było z DB pszygarnąć,
    to by wyglondało !!!1 :)14

  • 76. Data: 2012-02-02 20:15:19
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Co to mogło być?

    zalezy gdzie to yło. wkoło jakieś domki prywatne?
    teraz palą wszystkim, czasem czuć ostro..

  • 77. Data: 2012-02-02 20:21:29
    Od: PH <p...@...ustach.abc>

    W dniu 2012-02-02 14:08, DoQ pisze:
    > Pewnie cewka zapłonowa ma przebicie na wężu powrotnym.
    ;-)

  • 78. Data: 2012-02-03 00:37:34
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    to,

    jakbyś tyle nie spamował i nie pisałeś śmieszno-żenujących postów to miałbyś
    jakieś poważanie u usnetowiczów i otrzymałbyś jakąś wartościowszą odpowiedź.
    A teraz masz to, co sam robisz w wątkach - chlew.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 79. Data: 2012-02-03 01:18:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Bugatti

> [...]
    > miałbyś jakieś poważanie u usnetowiczów i otrzymałbyś jakąś
    > wartościowszą odpowiedź. A teraz masz to, co sam robisz w wątkach -

    Przecież otrzymałem kilka wartościowych odpowiedzi i jeszcze więcej
    zabawnych. :>

  • 80. Data: 2012-02-03 16:24:30
    Od: <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Jadę sobie za rzędem mułów mulących się z prędkością ok. 50 km/h, tak
    jakby było ślisko, a wcale nie jest, przyczepność jak latem. Jako że
    jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h (realnie
    pewnie ze 140 km/h) coś zaczęło ostro śmierdzieć spalenizną, ale tak
    bardziej jakby się instalacja jarała niż coś np. kapało na rozgrzany
    wydech. Akurat wyprzedziłem ostatniego muła, więc zjechałem na swój pas i
    zdjąłem nogę z gazu i po chwili przestało śmierdzieć. Potem już nie
    śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

    Co to mogło być?

    [...]
    może przypiekłeś kota?