  • 81. Data: 2012-02-03 17:20:03
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ryDO_USUWANIAgler

    > może przypiekłeś kota?

    Było! ;)

  • 82. Data: 2012-02-03 17:22:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin ryDO_USUWANIAgler

    > Było! ;)

    Którego? W głowie?
    --
    Krzysiek

  • 83. Data: 2012-02-03 21:28:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 02 Feb 2012 12:57:57 GMT, to wrote:

    > Jadę sobie za rzędem mułów mulących się z prędkością ok. 50 km/h, tak
    > jakby było ślisko, a wcale nie jest, przyczepność jak latem. Jako że
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    > wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    > biegu do odcinki.

    Diesle nie są przygotowane do kręcenia do odcinki.
    Właściciele diesli przeważnie zmieniają biegi przy 1500-1700rpm (bo tam są
    te... nutki, niutki czy coś) więc nie ma się co dziwić że jak przekręciłeś
    silnik 3x wyżej to zaczął śmierdzieć.

  • 84. Data: 2012-02-03 21:51:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 21:28:47 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > te... nutki, niutki czy coś) więc nie ma się co dziwić że jak przekręciłeś

    Chyba ze diesel z gwiazda. Pamietasz rekord mercedesa ?

    J.

  • 85. Data: 2012-02-03 21:58:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 3 Feb 2012 21:51:29 +0100, J.F. wrote:

    > Chyba ze diesel z gwiazda. Pamietasz rekord mercedesa ?

    Nie kojarzę...

  • 86. Data: 2012-02-03 22:17:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 21:58:00 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Nie kojarzę...

    Rekord predkosci na dystansie 100000 mil.

    J.

  • 87. Data: 2012-02-03 22:19:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 3 Feb 2012 22:17:24 +0100, J.F. wrote:

    > Rekord predkosci na dystansie 100000 mil.

    No ale nie wiemy czy też nie śmierdział spalenizną ;)

  • 88. Data: 2012-02-03 22:25:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-02-03 21:28, Tomasz Pyra pisze:

    > Diesle nie są przygotowane do kręcenia do odcinki.

    Oj tam ...

    > Właściciele diesli przeważnie zmieniają biegi przy 1500-1700rpm (bo tam są
    > te... nutki, niutki czy coś) więc nie ma się co dziwić że jak przekręciłeś
    > silnik 3x wyżej to zaczął śmierdzieć.

    Muszę kiedyś wbić to sobie do głowy ;) ... beemkę kręciłem pod
    5000 , a skodę do 4000 napinam ;)

  • 89. Data: 2012-02-04 13:18:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 22:19:46 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > No ale nie wiemy czy też nie śmierdział spalenizną ;)

    No nie wiemy, ale najwyrazniej na smrodzie sie konczylo :-)

    choc akurat mysle ze podobny test im urzadzali czesto i w niemczech - w
    koncu moze sie zdarzyc ze autostrady beda puste i wlasciciel pojedzie z
    pedalem w podlodze az mu sie bak skonczy. I nic smierdziec nie moze :-)

    J.

  • 90. Data: 2012-02-07 22:57:09
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    > wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    > biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h (realnie
    > pewnie ze 140 km/h) coś zaczęło ostro śmierdzieć spalenizną, ale tak
    > bardziej jakby się instalacja jarała niż coś np. kapało na rozgrzany
    > wydech. Akurat wyprzedziłem ostatniego muła, więc zjechałem na swój pas i
    > zdjąłem nogę z gazu i po chwili przestało śmierdzieć. Potem już nie
    > śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

    Zapewne zjarały się ostatnie kropelki oleju, który kiedyś miałeś w głowie :)