  • 61. Data: 2012-02-02 15:38:14
    Temat: Re: Co tak śmierdzi? Coś się popsuło?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:33, Mumin pisze:
    >> Co to mogło być?
    > To proste - samochód nawalił...

    W portki?

    --
    pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
    [CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczką :)

  • 62. Data: 2012-02-02 15:41:17
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-02 15:38, DoQ pisze:

    > W portki?

    No, nie inaczej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 63. Data: 2012-02-02 15:43:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Mumin

    > No, nie inaczej.

    Jak go teraz przewinąć?

    --
    Joachim
    [Moderator Lokalny PMS]

  • 64. Data: 2012-02-02 15:43:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mumin napisał(a):
    > To proste - samochód nawalił...
    Plagiat. Nie liczy sie odpowiedz. Punktów zero LOL
    Takie odpowiedzi zarezerwowane są tylko dla jednego wiele wnoszącego LOL
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2012-02-02 15:46:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 15:43, Krzysztof 45 pisze:
    > Plagiat. Nie liczy sie odpowiedz. Punktów zero LOL
    > Takie odpowiedzi zarezerwowane są tylko dla jednego wiele wnoszącego LOL

    Kolego trzymaj się tematu. Jak chcesz sobie podyskutować o noszeniu,
    załóż nowy wątek.

  • 66. Data: 2012-02-02 15:51:57
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    begin Maciek

    > Ale ja nie mam Frigasów.

    Węże ogrodowe też się przypalają przy większych prędkościach.
    A poważnie - sprzęgło lub elektryka - po zapachu możesz zidentyfikować który
    to przypadek. Możliwe też, że kawałek worka foliowego z drogi przykleił się
    do kolektora i będzie śmierdział aż się całkiem nie wypali (ale koro minęło,
    to pewnie nie to). Z opisanych warunków - raczej nie sprzęgło, chyba że się
    ślizga tylko o tym nie wiesz, więc raczej elektryka, ew. śmierdziel przez
    Tobą, któremu coś się paliło pod maską.

    --
    Yogi(n)

  • 67. Data: 2012-02-02 15:51:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Kolego trzymaj się tematu. Jak chcesz sobie podyskutować o noszeniu,
    > załóż nowy wątek.

    Ech, Rzędek, chyba będziemy musieli zaoszczszyć regulamin tego forum!

  • 68. Data: 2012-02-02 15:54:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/02/2012 14:38, DoQ wrote:

    > W portki?

    W dizlu, przecież pisał..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 69. Data: 2012-02-02 16:45:30
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-02-02 13:57, to wrote:
> [...]
    > jechałem słabym autem (diesel ok. 100 KM) to zredukowałem do 2 i
    > wyprzedzam kolejno członków tej przymulonej karawany ciągnąć na każdym
    > biegu do odcinki. Na 4 biegu przy licznikowych ok. 150 km/h (realnie
    > pewnie ze 140 km/h) coś zaczęło ostro śmierdzieć spalenizną, ale tak
    > bardziej jakby się instalacja jarała niż coś np. kapało na rozgrzany
    > wydech. Akurat wyprzedziłem ostatniego muła, więc zjechałem na swój pas i
    > zdjąłem nogę z gazu i po chwili przestało śmierdzieć. Potem już nie
    > śmierdziało, ale też nie miałem potrzeby, żeby go tak ostro cisnąć.

    Nie pomogę Ci, ale bardzo podobnie miałem niedawno w benzyniaku też 100
    KM w górach: przy dłuższej jeździe na dwójce lub dłuższym hamowaniu
    silnikiem na dwójce zaczynało śmierdzieć spalenizną. Jako że miałem
    świeżo wymienione sprzęgło, pomyślałem, że może nowe ma jakąś wadę i
    ślizga się (chociaż samego ślizgania się nie czułem). Potem to ustało,
    mechanik nic nie znalazł.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 70. Data: 2012-02-02 17:52:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co to mogło być?

    sprzęgło.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł