  • Date: Tue, 25 May 2010 00:18:25 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrówkahybrydowa?

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Jeszcze czas startup. Czasami w kompaktach chowających szkoło w siebie
    > był makabrycznie długi.

    I jeszcze może chodzi o subiektywną szybkość korzystania (np. hybrydkę z
    superzoomem szybciej przestawisz z końca na koniec ogniskowej niż
    zmienisz obiektyw w lustrzance) oraz "szybkość" w sensie czasu otwarcia
    migawki (i to zarówno w kontekście ograniczeń technicznych migawki jak i
    czułości elektronicznej "kliszy" oraz jasności/szybkości obiektywu).

    Reasumując: inicjatorowi wątku udało się udowodnić, że jednak możliwe
    jest zadanie prawdziwie głupiego pytania ;->