    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co się stało z mercedesami ?
    Date: Tue, 17 Apr 2012 11:24:38 +0200

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup
    >Stały się passe? Nie są już trendy? Kiedyś, w czasach powiedzmy W124,
    >W210, W202 mogło się wydawać że mercedes w PL jest zjawiskiem
    >społecznym: oddzielał nuworyszy, biznesmenów, lekarzy, prawników i
    >mafiosów od całej reszty. A teraz co? Przesiedli się do audi i suv'ów
    >wszelkiej maści?
    >Zresztą chrzanić ich? Co się stało z mercedesami że ich tak mało
    >jeździ? jakby nie patrzeć to dobre samochody są....

    Bo ja wiem czy tak malo ... na allegro jest oferowanych 265k pojazdow,
    w cym
    15k mercedesow,
    14k BMW
    18k Audi,
    8k cytryn
    10k fiatow
    20k fordow
    11k peugeotow,
    20k renault
    32k VW

    To co prawda nie oddaje liczby tego co po ulicach jezdzi, ale jakis
    wyznacznik jest.

    Gusta spoleczne i jakosc samochodow tez sie chyba troche zmienily ....
    ale czy sobie potrollowac nie chciales ? :-)

    Swoja droga ciekawe - Renault tak duzo samochodow sprzedaje ? Takie
    dobre, takie tanie, czy po paru latach uzywania tak chetnie i tanio
    sprzedawane ? :-)

    J.