  • 11. Data: 2022-10-17 22:20:24
    Temat: Re: Co sądzicie o nowym akumulatorze Banner?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.10.2022 o 19:43, PiteR pisze:
    > in <news:tijrad$7op$1@news.icm.edu.pl>

    > Dać do naprawy?
    >
    > To ja jestem naprawa.

    A ja mam "multimetr za 20zł" !!!

  • 12. Data: 2022-10-17 22:27:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.10.2022 o 19:46, m4rkiz pisze:

    > Mam Bannera ale dopiero od roku więc nie jestem w stanie powiedzieć
    > niczego innego, niż to, że działa dokładnie tak jak każdy inny nowy
    > akumulator.

    No tak, różnice między akumulatorami różnych producentów nie będą duże.
    Prędzej między różnymi wykonaniami. Np. AGM nie są do mojego samochodu.
    I tak właśnie sobie rozpoznaję przy okazji co by mi ewentualnie pasowało...

  • 13. Data: 2022-10-18 00:44:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tikdeh$sib$3@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > A ja mam "multimetr za 20zł" !!!

    to do dzieła, zakasaj rękawy
    zima 14.4v lato 13.8v

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 14. Data: 2022-10-18 11:15:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Oct 2022 20:33:09 +0200, ii wrote:

    > Myślę, że to nie ma sensu. Dobry akumulator nie rozładowuje się.

    Akumulator ołowiowy rozladowuje sie sam.
    Dobry wolniej, kiepski szybciej.

    Ale jak masz jeszcze kiepski alternator i wiekszy pobór prądu na
    postoju, i stoisz miesiacami, to i dobry akumulator nie pomoze.
    Co wiecej - zostanie szybko zepsuty.

    > No nie ubiegłem rozładowania. Ale też nie przyspieszyłem :-)

    A mowilem - nie monitoring, tylko ładowarka.
    Albo rotuj samochody czesto.

    > No i co ... klikam produkty, EFB i ... 404
    >
    > Gdzieśtam indziej jest. AMega, viviking nie. Jak to w ogóle sprawdzić że
    > jest oryginalne?
    > Widzę, że mógłbym do nich pojechać. 30km. To Twizy :-)

    Dostepne są pewnie szerzej. Dalem tylko reklamowke fabryki, ze to niby
    sprawdzone nowoczesne technologie, na zachodnich maszynach.

    > Oddałbym któryś
    > ze starych i wszyscy byli by szczęśliwi.
    >
    > Jeden, co na biurku stał kilka lat, właśnie padł na amen. Tzn ładowarka
    > lidlowa nie chce go już ładować. Napięcie szybciutko leci do wysokich
    > wartości jak zasilić 0,5A. Ale szybko potem spada jakby do jednej celi
    > mniej.

    Zwarta cela zapewne.

    > I ładowarka nie podejmuje. A tyle czasu wydawał się sprawny :-)
    > Że może jakieś panele :-)

    J.

  • 15. Data: 2022-10-18 20:40:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.10.2022 o 00:44, PiteR pisze:
    > in <news:tikdeh$sib$3@news.icm.edu.pl>

    > to do dzieła, zakasaj rękawy
    > zima 14.4v lato 13.8v

    I Ty naprawiasz elektrykę?

  • 16. Data: 2022-10-18 20:43:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.10.2022 o 11:15, J.F pisze:
    > On Mon, 17 Oct 2022 20:33:09 +0200, ii wrote:
    ...>

    > A mowilem - nie monitoring, tylko ładowarka.
    > Albo rotuj samochody czesto.

    Ile razy Ty zmieniasz samochód rocznie?

    > Dostepne są pewnie szerzej. Dalem tylko reklamowke fabryki, ze to niby
    > sprawdzone nowoczesne technologie, na zachodnich maszynach.

    To nie mam jechać?

    > Zwarta cela zapewne.

    No serio? A jakim cudem ładuje się 0,5A?

    No czekam na jakieś propozycje :-)

  • 17. Data: 2022-10-18 21:44:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Oct 2022 20:43:26 +0200, ii wrote:
    > ...>

    > Ile razy Ty zmieniasz samochód rocznie?

    Jak sie ma ich kilka, to trzeba co tydzien jezdzic innym :-)

    > To nie mam jechać?

    Czy to dobra firma - nie wiem. Szczegolnie teraz
    Ale mysle, ze aku znajdziesz gdzies blizej.
    A pod tym adresem - moze nawet detalu nie sprzedaja.

    > No serio?

    Jak szybko spada do napiecia jakby jednej celi nie bylo, to serio

    >A jakim cudem ładuje się 0,5A?

    Reszta podnosi napiecie, ta jedna tez moze podnosi.

    J.

  • 18. Data: 2022-10-18 21:47:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2022 20:43:26 +0200, ii napisał(a):

    > No serio? A jakim cudem ładuje się 0,5A?
    > (...)

    Jesteś pewien, że ładuje a nie elektrolizuje?
    Może te kilka watów idzie na bełtanie bąbelków i podgrzewanie płynu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2022-10-18 22:50:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:timrvs$mft$2@news.icm.edu.pl>
    user ii pisze tak:

    > I Ty naprawiasz elektrykę?

    Tylko sobie.
    Już mnie stać na "Żadnego kontaktu z klientami prywatnymi".

    Proszę pana studenci siedzą po ciemku.
    Proszę pana mięso się rozmraża.

    #Jebie Mnie To

    Teraz pracuję w fabryce czekolady pana Wonka ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 20. Data: 2022-10-19 12:44:32
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.10.2022 o 21:44, J.F pisze:

    > Jak sie ma ich kilka, to trzeba co tydzien jezdzic innym :-)

    Nie masz doświadczeń i głupoty wypisujesz :-)

    > Czy to dobra firma - nie wiem. Szczegolnie teraz
    > Ale mysle, ze aku znajdziesz gdzies blizej.
    > A pod tym adresem - moze nawet detalu nie sprzedaja.

    No znajdę, ale niekoniecznie tanio.

    > Jak szybko spada do napiecia jakby jednej celi nie bylo, to serio

    > Reszta podnosi napiecie, ta jedna tez moze podnosi.

    To w końcu zwarta czy rozwarta?