  • 31. Data: 2022-10-24 16:34:34
    Temat: Re: Co sądzicie o nowym akumulatorze Banner?
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.10.2022 o 12:20, J.F pisze:

    > No ale zeby ładowarka sie psuła od ładowania ?
    > Francuska czy co ? :-P

    A co, od nieładowania miała się psuć? :-)

    > To rozladuj twizyy, postaw na rok, i zobacz co z tego wyjdzie

    Z wygodnym ładowaniem itp. itd. Po co mam sprawdzać ekstrema, których
    nie doświadczę.

    > Wiadomo - czas akumularom nie sluzy.
    > Nie sluzy tez rozladowywanie, potem sie jeszcze chetniej same
    > rozladowują.
    >
    > No ale na co czekasz, myslisz, ze sie przestanie rozladowywac?
    > Ceny paliwa takie, ze podłącz ladowarke na stałe i jezdc twizzy.

    To nie ceny paliw, to punkty. Pisałem już. Do ludzi nie dociera. Czekają
    aż do nieba pójdą i nie będą mieli punktów.

    > No przeciez cie nie minie.
    >
    > No coz - rób jak uwazasz, a potem ci napisze:
    > nie uważałeś jak robiłeś, to teraz znów rób jak uważasz :-)

    > Ja to wiem bez monitorowania :-)

    Niby wszystko wiesz a starym spaliniakiem jeździsz :-)

  • 32. Data: 2022-10-24 17:06:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Oct 2022 16:34:34 +0200, ii wrote:

    > A co, od nieładowania miała się psuć? :-)

    moze te na F i tak potrafią :-)

    > Z wygodnym ładowaniem itp. itd. Po co mam sprawdzać ekstrema, których
    > nie doświadczę.

    To se zrob wygodne ladowanie spalinowca i tez nie doswiadczaj.

    > Niby wszystko wiesz a starym spaliniakiem jeździsz :-)

    Ale dzieki temu mi sie nie rozladowuje :-)

    J.

  • 33. Data: 2022-10-25 02:12:04
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.10.2022 o 17:06, J.F pisze:

    > To se zrob wygodne ladowanie spalinowca i tez nie doswiadczaj.

    Mam, to wlot paliwa. :-)

    > Ale dzieki temu mi sie nie rozladowuje :-)

    Ale kopci :-)

  • 34. Data: 2022-10-25 13:17:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Oct 2022 02:12:04 +0200, ii wrote:

    > Mam, to wlot paliwa. :-)

    > Ale kopci :-)

    A twizzy to niby w Belchatowie nie kopci.

    No nic, co ja mialem do napisania, to napisalem,
    Ty rob jak uwazasz :-)

    J.

  • 35. Data: 2022-10-25 23:25:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.10.2022 o 13:17, J.F pisze:

    > A twizzy to niby w Belchatowie nie kopci.

    Ono w ogóle nie kopci a do Bełchatowa to nawet by nie było łatwo
    zajechać :-)

    > No nic, co ja mialem do napisania, to napisalem,

    I dalej będziesz smrodził tym swoim spaliniakiem :-)

    > Ty rob jak uwazasz :-)

    Małe pro-eko nie powinno Ci przeszkadzać :-)