  • Data: 2010-11-21 01:08:28
    Temat: Re: Co sądzicie o matizie?
    Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-21 00:25, Michał Gut pisze:
    > a juz tak btw: widzialem kiedys matiza ktory wjechal w dupe polonezowi caro.
    > koles w polonezie przecieral szmatka nietkniety niemalze zderzak
    > matiz AFAIR maske mial w harmonijke(ale nie jak w innych samochodach tylko
    > naprawde w harmonijke), zderzak, raczej pas, chyba reflektor i generalnie wygladal
    > masakrycznie porownujac do poldolota:)
    >
    > jak ci sie zona podoba to zaproponuj cos innego (punto tez nie - troche
    > bezpieczniejsze ale niewiele. chyba ze dwojke ale to nie za ta kase).
    >
    > sir

    Mi w poniedziałek w tyłek Laguny gość wjechał BMW. U mnie pognieciona klapa i
    zderzak. Konstrukcja (podłoga, podłużnice) nie ruszona. W BMW maska wybrzuszona do
    połowy, poszedł przedni pas, błotnik, lampa, przyblokowane koło - ja pojechałem
    bez problemu i co ważne prosto, u gościa wyglądało to słabiutko - jak odjeżdżałem
    to skakał butami po masce, żeby nie zasłaniała mu przedniej szyby do połowy.

    I o czym to świadczy? O tym, że strefa zgniotu, która MA SIĘ ZGNIEŚĆ jest z przodu
    auta. O niczym więcej.

    Pozdrawiam
    Krzychu