    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sądzicie o matizie?
    Date: Sat, 20 Nov 2010 22:57:32 +0100

    news:4ce83a04$0$20989$65785112@news.neostrada.pl...
    > A czego się spodziewasz po dość starym miejskim autku?

    Wystarczyłaby (chocby zgrubna) zgodność z opisem;-)
    Np. to:
    http://otomoto.pl/daewoo-matiz-C16242525.html
    W rzeczywistości - to najtańsza wersja, bez ABS, poduszki, centralnego czy
    wspomagania, auto usyfione, tapicerka podziurawiona petami, pod nogami
    butelki, podpaski (sic!). Rdza zeżarła wszystkie błotniki i progi, poobijane
    z zewnątrz, rozwalona klapa i zderzak tylny, przedni również (ale połatany)
    i śmierdzące wewnątrz tak, jakby zwłoki rokładały się w nim przez pare
    tygodni. Oczywiście na zdjęciu inne auto. Rok produkcji też inny. Dzwoniłem
    do sprzedającej trzy razy, za każdym razem kłamała, w elementarnych
    sprawach. Oczywiście handlara, nie właścicielka, mimo przeciwnych zapewnień.

    Albo ten:
    http://otomoto.pl/daewoo-matiz-C14827509.html
    Po prostu złom. Rdza na rdzy, rdzawe zacieki. Prawdopoddobnie powodzianin,
    podłoga pod nogami przerdzewiała na wylot. Pęknieta szyba, brak akumulatora,
    flaki na kołach. Oczywicie, telefonicznie ani słowa o tych "drobiazgach".
    Pod maską - tragedia. Stoi tam, na moje oko ze dwa, trzy lata. Bezwypadkowy
    toon bylł dziewięc lat temu. Do tego sprzedawca burak i idiota, skończyło
    się prawie mordobiciem, bo mam krewkiego mechanika;-).

    Albo taki:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1312628979
    Przerdzewiały - i OK, jest mowa o tym w akcji. Napisał nawet o problemach z
    bębenkiem w zamku, o tłumiku itp - jasne, nie oczekujemy cudów za te
    pieniądze. Dodał kilkunastopunktowy spis elementów, które zrobił/wymienił
    itd., bardzo szczegółowy. Ale skurwiel zapomniał dodać, że kupił to:
    http://allegro.pl/1255310747-i1255310747.html
    czyli podany przebieg nie ma nic wspólnego z rzeczywistością ;-)

    itd, itp, nawet nie chce mi się opisywać tego:
    http://otomoto.pl/daewoo-matiz-C10825178.html

    Miałem do czynienia z dziesięcioletnimi yarisami, corsami, accentem etc, i
    chyba tylko clio dorównywało dziadostwem (choć nie rdzewiało tak bardzo, ale
    jego wnętrze ulegało samodestrukcji ;-).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi