  • 11. Data: 2010-03-27 17:14:21
    Temat: Re: Co sądzicie o Nokii 2730 Classic na kilka lat dla taty? I skąd brać tanie dzwonki MP3?
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik konsultant napisał:

    3. Czy mini opera chodzi na niej bezproblemowo?

  • 12. Data: 2010-03-27 17:19:00
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > 2 złote.
    > Plus 55 zł co miesiąc przez 2 lata.
    >
    > JoteR

    No mojemu tacie wystarczy zasilenie konta Orange GO raz na 5 miesięcy
    kwotą 87zł z allegro, co daje 110zł na konto.Czyli wychodzi na to że po
    6 miesiącach juz bardziej opłaca mu się Orange GO w porównaniu z
    abonamentem:) Ech, świętej pamięci abonament...:)

  • 13. Data: 2010-03-27 17:22:37
    Od: konsultant <k...@g...pl>

> [...]

    > 6 miesiącach juz bardziej opłaca mu się Orange GO w porównaniu z
    > abonamentem:) Ech, świętej pamięci abonament...:)

    Zreszta żaden abonament w Orange nie oferuje stawki 1 grosz za 100kB:)
    oczywiscie takiej bezpakietowej stawki za internet. Abonament jest dla
    leniwych, prepaid dla mądrych!

  • 14. Data: 2010-03-27 18:11:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-03-2010 o 17:13:57 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Jakieś wsparcie?

    Wsparcie do czego? :)
    No są, nawet po 210zł z przesyłką..
    http://miniurl.pl/nokie

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 15. Data: 2010-03-27 18:45:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Wsparcie do czego? :)

    Do tego, co sam napisałeś. W której konkretnie trwającej aukcji można kupić
    nową Nokię 2730 bez simlocka za 220 zł z dostawą?

    > No są, nawet po 210zł z przesyłką..
    > http://miniurl.pl/nokie

    Pytałem o konkretną aukcję, nie o listę pobożnych życzeń :-/

    JoteR

  • 16. Data: 2010-03-27 20:29:31
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 27-03-2010 o 19:45:51 JoteR <j...@p...pl> napisał(a):

    > Pytałem o konkretną aukcję, nie o listę pobożnych życzeń :-/

    http://www.allegro.pl/item976121565.html
    Tylko że za 235zł

    Ale Allegro faktycznie robi jakieś numery bo zobacz na cenę i cenę z
    dostawą
    http://img2.pict.com/01/45/14/3235889/0/1.jpg

  • 17. Data: 2010-03-27 20:41:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > http://www.allegro.pl/item976121565.html
    > Tylko że za 235zł

    Ale to jest Nokia 2700, nie 2730!
    Szukaj dalej ;->

    > Ale Allegro faktycznie robi jakieś numery bo zobacz na cenę
    > i cenę z dostawą
    > http://img2.pict.com/01/45/14/3235889/0/1.jpg

    Właśnie m.in. dlatego tępię takie odzywki w stylu "na (za przeproszeniem)
    Allegro można kupić taniej". Bo jak poskrobać każdą aukcją z osobna, to
    okazuje się jak z tymi samochodami z Radio Erewań ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2010-03-28 00:44:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-27 18:14, konsultant pisze:
    > Użytkownik konsultant napisał:
    >
    > 3. Czy mini opera chodzi na niej bezproblemowo?

    http://www.opera.com/mobile/download/nokia/2730_clas
    sic/

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-03-28 01:09:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-28 01:44, Animka pisze:

    > http://www.opera.com/mobile/download/nokia/2730_clas
    sic/

    Wybierz z rozwijanej listy polski język.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-03-28 09:36:33
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 27-03-2010 o 16:57:26 Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > Wgraj sobie całe piosenki mp3 i ustaw którąś jako dzwonek.

    >Przecież piosenki są takie nudne, przeważnie odbieramy fon w pierwszych
    >kilku sekundach, co z takiej piosenki można usłyszeć, a tym bardziej jak

    przeciez mozna sobie wyedytowac plik

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!