-
Data: 2011-06-22 10:18:42
Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2011-06-21 20:18, to pisze:
>> begin Tomasz P yra
>>
>>> Jak najlepiej zredagować takie pismo? "Po ludzku", czyli zwięźle i
>>> treściwie napisać o co chodzi? Czy lepiej wysilić się na język
>>> urzędowo-prawniczy wplatając w środku zdania pełne tytuły aktów
>>> prawnych, numery dzienników ustaw itp. itd. - wtedy jedno zdanie lubi
>>> być bardzo długie i obawiam się czy gdzieś po drodze nie zginie jego
>>> sens.
>>
>> Nie znam się na postępowaniach mandatowych, ale znam się na ludziach,
>> dlatego trzymałbym się najbardziej istotnego argumentu, czyli że jeśli
>> urządzenie o dokładności +/- 3 km/h wskazało przekroczenie o 2 km/h, to
>> nie jest możliwe stwierdzenie, czy to przekroczenie miało rzeczywiście
>> miejsce. Napisałbym to językiem formalnym i wskazał dokładnie źródło tych
>> +/- 3 km/h (homologacja, instrukcja urządzenia, nie wiem gdzie to jest).
>
> No tylko właśnie się zastanawiam, czy może strażnik wie w tej kwestii
> coś czego ja nie wiem - że gdzieś jakiś absurd został przyklepany ustawą
> czy czymś i w świetle prawa okaże się że dokładność nie jest istotna, bo
> np. jest zgodna z rozporządzeniem czy coś.
>
>
> Bo zastanawia mnie jedna rzecz - rozporządzenie i dane techniczne
> producentów prawie wszystkich urządzeń pomiarowych (i ręcznych i
> automatycznych) podaje tolerancje +-3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.
Ale też zwykle "rachunek" przysyłają za prędkość skorygowaną o te 3km/h w dół.
JAk dostałem obrazek od straży z mojego miasta to tam wszystko było -- aktualny
wynik pomiaru (z precyzcją 0.1km/h), wyszczególnienie korekty (-3km/h) i
prędkość za którą przysyłają "rachunek".
Sorawdź zatem, czy przysłana prędkość nie jest od razu skorygowana. Bo wtedy
cały argument o 62/60 vs +/-3 bierze w łeb. Na szczęście pozostają inne.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.11 11:07 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:09 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:07 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:19 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 20:33 Tomasz Pyra
- 22.06.11 21:15 grzeda
- 22.06.11 21:19 z
- 22.06.11 21:38 Stachu Gdansk
- 23.06.11 00:49 Tomasz Pyra
- 23.06.11 18:55 LEPEK
- 23.06.11 19:02 LEPEK
- 24.06.11 08:40 Tapatik
- 24.06.11 08:44 Tapatik
- 24.06.11 08:58 Liwiusz
- 24.06.11 10:11 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=