-
Data: 2011-06-22 10:18:42
Temat: Re: Co robić po nieprzyjęciu mandatu?
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2011-06-21 20:18, to pisze:
>> begin Tomasz P yra
>>
>>> Jak najlepiej zredagować takie pismo? "Po ludzku", czyli zwięźle i
>>> treściwie napisać o co chodzi? Czy lepiej wysilić się na język
>>> urzędowo-prawniczy wplatając w środku zdania pełne tytuły aktów
>>> prawnych, numery dzienników ustaw itp. itd. - wtedy jedno zdanie lubi
>>> być bardzo długie i obawiam się czy gdzieś po drodze nie zginie jego
>>> sens.
>>
>> Nie znam się na postępowaniach mandatowych, ale znam się na ludziach,
>> dlatego trzymałbym się najbardziej istotnego argumentu, czyli że jeśli
>> urządzenie o dokładności +/- 3 km/h wskazało przekroczenie o 2 km/h, to
>> nie jest możliwe stwierdzenie, czy to przekroczenie miało rzeczywiście
>> miejsce. Napisałbym to językiem formalnym i wskazał dokładnie źródło tych
>> +/- 3 km/h (homologacja, instrukcja urządzenia, nie wiem gdzie to jest).
>
> No tylko właśnie się zastanawiam, czy może strażnik wie w tej kwestii
> coś czego ja nie wiem - że gdzieś jakiś absurd został przyklepany ustawą
> czy czymś i w świetle prawa okaże się że dokładność nie jest istotna, bo
> np. jest zgodna z rozporządzeniem czy coś.
>
>
> Bo zastanawia mnie jedna rzecz - rozporządzenie i dane techniczne
> producentów prawie wszystkich urządzeń pomiarowych (i ręcznych i
> automatycznych) podaje tolerancje +-3km/h do 100km/h i 3% powyżej 100km/h.
Ale też zwykle "rachunek" przysyłają za prędkość skorygowaną o te 3km/h w dół.
JAk dostałem obrazek od straży z mojego miasta to tam wszystko było -- aktualny
wynik pomiaru (z precyzcją 0.1km/h), wyszczególnienie korekty (-3km/h) i
prędkość za którą przysyłają "rachunek".
Sorawdź zatem, czy przysłana prędkość nie jest od razu skorygowana. Bo wtedy
cały argument o 62/60 vs +/-3 bierze w łeb. Na szczęście pozostają inne.
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.06.11 11:07 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:09 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:07 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 10:19 Sebastian Kaliszewski
- 22.06.11 20:33 Tomasz Pyra
- 22.06.11 21:15 grzeda
- 22.06.11 21:19 z
- 22.06.11 21:38 Stachu Gdansk
- 23.06.11 00:49 Tomasz Pyra
- 23.06.11 18:55 LEPEK
- 23.06.11 19:02 LEPEK
- 24.06.11 08:40 Tapatik
- 24.06.11 08:44 Tapatik
- 24.06.11 08:58 Liwiusz
- 24.06.11 10:11 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=