  • 51. Data: 2010-02-04 14:26:19
    Temat: Re: Co po Canon 5D
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > jesli nie chcesz zebym czytal to przejdz z adwersarzem na priva.

    A czytaj sobie.

    > jesli tutaj piszesz to kazdy moze przeczytac i kazdy moze
    > odpowiedziec.

    "Odpieprz" za słabe.
    Może: odpierdol?

    --
    Mirek

  • 52. Data: 2010-02-04 14:29:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Feb., 15:26, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > XX YY napisa (a):

    > A czytaj sobie.

    > "Odpieprz" za s abe.
    > Mo e: odpierdol?
    >
    > --
    > Mirek

    ja sie do ciebie nie przypierdalam.
    uswiadamiam tylko pozostalym czytajacym jak absurdalne rozwazania
    snujesz.
    jesli nie chcesz bym to czynill to przejdz na priva.
    taki przywilej daje mi wynalazek grup dyskusyjnych i nie zamierzam z
    niego rezygnowac.

  • 53. Data: 2010-02-04 14:35:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    XX YY napisał(a):
    > taki przywilej daje mi wynalazek grup dyskusyjnych i nie zamierzam z
    > niego rezygnowac.

    Nie rozumiesz EOT, więc proponuję KF.
    Na razie.

    --