  • Data: 2010-02-03 20:14:52
    Temat: Re: Co po Canon 5D
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 03 Feb 2010 16:51:04 +0100, John Smith wrote:
    > - zostają wszystkie minusy korpusu cropowego (np mały wizjer, ergonomia
    > korpusów trzycyfrowych)

    Troche juz dziwaczysz, chcesz zapinac mikre szklo (zamiast FF-go) do
    krowiastego korpusu, a wziecie po prostu mniejszej puszki traktujesz jak
    wade...

    Ja chyba jestem z innej bajki, bo jak laze tylko z klamotami foto, to
    biore 5D, kliszaka i szkla FF, a jak zabieram puszke do np 50l/15kg
    plecaka, to wole malucha (i lubie 450D zdecydowanie bardziej niz 300D).

    > Używasz może tej L-ki na cropie?

    Wlasciwie z malym prawie wylacznie 30/1.4, ostatnio troche 24/2.8 i
    samyanga 8mm z pozniejszym prostowaniem (kiedys jeszcze 85/1.8 jako
    tele, ale ostatnio sie nie zdarza).

    PS. Spacerzoomem do duzego jest u mnie 24-105/4, porownujac go
    wymiarami/waga z 15-85 juz kompletnie nie wiem o co Ci chodzi :-)

    PPS. Chodzi mi po glowie opchanie malego canona z ta sigma, a kupienie
    sobie E-P1 z panasonikowym 20mm :-) I chyba przeboleje, ze sie 20/1.7
    nie da zapiac do 5D ;)

    pozdrowki,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/