  • Data: 2010-01-29 06:49:49
    Temat: Re: Co po Canon 5D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Jan., 21:08, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Co się czepiasz, 500D dobry aparat jest, na weselu, kiedy nim fociłem,
    > wzbudzał większy podziw niż panna młoda!

    znane sa i inne znamienne przypadki.

    pewnien ksiadz w trakcie pochowku kiedy zauwazyl ze fotograf posluguje
    sie c500d tak zainteresowal sie tym aparatem ze zapomnial pochowac
    zmarlego.
    Trumna juz drugi tydzien stoi przed grobem czakajac na pochowek , o
    czym ksiadz zapomnial gdyz testuje aparat.

    Justysia kiedy zauwazyla , iz jeden z kibicow chce ja sfotografowoac
    za pomoca c500d , natychmiast sie zatrzymala gdyz koniecznie chciala
    miec zdjecie z tego wlasnie aparatu.Kosztowalo ja to spadek o 45
    pozycji w dol , ale spelnila swoje najwieksze marzenie zyciowe.

    Premier pewnego rzadu zrezygnowal z ubiegania sie o prezydenture
    pewnego panstwa w zblizajacych sie wyborach , gdy sluzby specjalane
    doniosly mu , iz fotografowie pana prezydenta w przeciwienstwiei do
    sluzby fotograficznej pana premiera nie uzywaja c500d.