  • 41. Data: 2009-09-07 09:29:46
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > a na parkingu?

    A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 42. Data: 2009-09-07 09:31:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza?

    U mnie pod Lidlem. Miedzy samochodami enerdowskich kapelusznikow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 43. Data: 2009-09-07 09:35:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nie wszechwiedzacy tylko mialem do czynienia i z B6 i z B12.

    trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu.
    oprawco.

    przód też :)

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 44. Data: 2009-09-07 09:36:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > A ten parking jest w miescie, czy na wsi u Kucza?

    pod Lidlem. on ma wszedzie Lidla. a jego wieś to wieś? bo nie pamiętam

  • 45. Data: 2009-09-07 09:37:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > U mnie pod Lidlem. Miedzy samochodami enerdowskich kapelusznikow.

    o paczpan. a chciałem napisać pod Aldim. jebłem się ale w dobrym kierunku.

  • 46. Data: 2009-09-07 09:39:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > trudno znaleźć coś starego, z czym doczynienia nie miałeś, germańcu.

    stare baby.

  • 47. Data: 2009-09-07 14:49:48
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Sep 7, 9:54 am, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.

    nosz ku*wa

    od kiedy ciezar wplywa na wielkosc? Dlaczego AS napisal "wychodzi na
    to, ze CB 500 to calkiem duzy motor" i podaje wymiary - dlugosc i
    wysokosc, a Ty odpowiadajac o ciezarze, sprawiasz wrazenie, jak bys
    uslyszal "wychodzi na to, ze CB 500 to taki sam motor"

    ?

    Czy nie?

  • 48. Data: 2009-09-07 15:33:00
    Od: "Darek F." <f...@w...pl>

    Użytkownik "As" napisał

    > A co z B12. Ten bydlak nie ma tu fanów?

    Ja mam B12 '01 w wersji N robiony troche na streeta i mam 192cm (raczej
    niechudy ;))) ).
    Jak dla mnie jest OK, pozycja ciut bardziej sportowa niz XJR co mi pasi...
    Jest tylko jedno ale - mam szeroka, nizsza kierownica co jak dla mnie
    zdecydowanie poprawilo jakosc i komfort prowadzenia.
    Tutaj mozesz oblukac w czym rzecz z ta kiera:
    http://www.webmedia.pl/filonxxl/Bandit/

    Pozdrawiam
    Darek F., B-stok
    B12 '01

  • 49. Data: 2009-09-07 17:02:15
    Od: As <o...@o...eu>

    Darek F. wrote:

> [...]
    > zdecydowanie poprawilo jakosc i komfort prowadzenia.
    > Tutaj mozesz oblukac w czym rzecz z ta kiera:

    Dzięki.

    A możesz jeszcze podpowiedzieć o co zapytać przy zakupie oprócz
    standardowych kwestii związnych z ramą, napędem, olejem i oponami?

    thx
    pozdrawiam
    --
    AS

  • 50. Data: 2009-09-07 18:02:09
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    As pisze:

    > Dzięki.
    >
    > A możesz jeszcze podpowiedzieć o co zapytać przy zakupie oprócz
    > standardowych kwestii związnych z ramą, napędem, olejem i oponami?

    Sorki - w zadnym wypadku nie jedz sam !!!
    wez kogos kto sie chociaz troche zna - plosiem... :D

    Norbi
    BLACK XX'03