  • 31. Data: 2009-09-07 08:40:28
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 7 Sep 2009 10:39:00 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ten konkretny silnik. Szarpie strasznie, wibruje jeszcze gorzej, strach
    > robic cokolwiek z manetka w zakrecie, bo krzywa momentu musi byc naprawde
    > krzywa;)

    OK, nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. Chcialem po prostu
    doprecyzowac.

    > Nieno, 650 jest zajebista:)

    A 1000 jest o jakies 50 koni bardziej zajebisty :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2009-09-07 08:53:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    As pisze:
    > Jest ktoś na forum wyższy niż 185cm kto jeździ B12?
    > Przyznać się proszę. Jak wygoda?

    nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
    wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 33. Data: 2009-09-07 08:54:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    As pisze:
    > Porównałem sobie wymiary motorów, tak z ciekawości... Wychodzi na to, że CB
    > 500 to całkiem duży motor ;-)

    Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 34. Data: 2009-09-07 08:58:10
    Od: As <o...@o...eu>

    gildor wrote:

    > nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
    > wymiary. ja mam 178cm i dla mnie było zajebiście.

    Jak by nie było 9cm robi różnicę i to mnie zastanawia... B12 ma trochę inne
    wymiary niż B6, jest kapkę wyższy.

    Na cebuli po dwóch godzinach mam już lekko dość, następny moto powinien być
    kapkę wygodniejszy....

    Ja wiem, że z linkowaniem do ścigacza to tu różnie jest ale to ciekawy
    wątek:
    http://forum.scigacz.pl/about17948-0-asc-0.html

    pozdr. ;-)
    --
    AS

  • 35. Data: 2009-09-07 09:01:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > nie jeździłem B12, ale miałem B6. a to ten sam motocykl jeśli chodzi o
    > wymiary.

    Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 36. Data: 2009-09-07 09:14:12
    Od: fv <f...@c...com>

    Piotr Klimek wrote:
    > Dnia (Mon, 07 Sep 2009 09:40:18 +0200) ktos podajacy sie za fv
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moglbys cos wiecej napisac o tym tuningu? Co w nim jest takiego czego nie
    > ma w innych motocyklach w kwestii tuningu?

    Przepraszam, porównywałem SV1000 do motocykli klasy 600, tylko zapomniałem o tym
    napisać.
    Zaletą większości dobrych "litrów" jest dostępność części:
    - do silników
    - do zawieszeń
    - siedzeń
    - i innych fajnych bajerów

    Przykładowo do SV1000 każda szanująca się firma tuningowa posiada cały katalog
    części. Podobnie do
    Bandita 1200.

    Mniejsi bracia mają szczęście, jeśli pojawi się wydech dedykowany do danego modelu.

    Oprócz tego, ze względu na dziedzictwo po TL, z esfałki można wycisnąć sporo
    dodatkowych koników.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 37. Data: 2009-09-07 09:16:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Nieprawda. B12 jest ciut wiekszy. Ma wyzsza rame i dluzszy wahacz.

    ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 38. Data: 2009-09-07 09:17:30
    Od: fv <f...@c...com>

    gildor wrote:

    > Ty weź jeszcze ciężar pod uwagę.

    Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 39. Data: 2009-09-07 09:20:18
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    fv pisze:

    > Hę? Podobno ciężar nie ma znaczenia, nawet w mieście...

    a na parkingu?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 40. Data: 2009-09-07 09:28:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    gildor pisze:

    > ooo wszechwiedzący, niech Ci będzie :)

    Nie wszechwiedzacy tylko mialem do czynienia i z B6 i z B12. Zarowno w
    wersji Cult jak i Pop. Silnik B12 jest wyzszy niz w B6 i wymaga wiekszej
    ramy. Takze wahacz jest inny. Co ciekawe B12 jest dluzszy o 1 cm przy
    rozstawie osi krotszym o 1 cm :)