  • Data: 2009-09-08 11:21:59
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: "zby_hon" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "As" wrote:

    > Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn.
    popularność
    > motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania
    jakiejś
    > konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)
    >
    > W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
    > prosto serwisować, po drugie - części...
    >
    > Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
    > oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd
    ten
    > nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.

    Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego
    "nieszczęsnego" dużego bandita.
    I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w
    zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach.

    To co napisałeś w pierwszym poście:

    "I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga
    eksploatacja, awaryjność) (?)"

    To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura.

    - spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to
    S-ka, nie naked.
    - eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga
    eksploatacja)
    - żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki
    ramy, bo to żadna awaria).
    ______
    pozdr
    zbyszek