  • Data: 2009-09-08 19:35:18
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    zby_hon wrote:

    > popularność
    > jakiejś

    > ten
    >
    > Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego
    > "nieszczęsnego" dużego bandita.

    :-D

    Też to zauwazyłem czytając po kilku dniach cały wątek.
    Ciągnie mnie do B12, to fakt.
    Inna sprawa, ze gdybym miał w tej chwili wystarczający sos to Honda CB 1300
    byłaby moim faworytem.

    Kolega, który kilka dobrych lat już jeździ (od MZ, przez plastiki, aż po
    VTX) stwierdził - bierz to na co masz ochotę bo i tak jeszcze kilka razy
    zmienisz motor. I pewnie coś w tym jest.

    Swoją drogą ciekaw jestem ile średnio miał motorów każdy z "bywalców"
    grupy...

> [...]
    > zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach.
    >
    > To co napisałeś w pierwszym poście:
    >
    > "I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga
    > eksploatacja, awaryjność) (?)"
    >
    > To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura.
    >
    > - spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to
    > S-ka, nie naked.
    > - eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga
    > eksploatacja)
    > - żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki

    No! Taki komentarz wygląda pozytywnie...

    pozdrawiam

    --
    AS