  • Data: 2009-09-08 19:00:18
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: As <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    mixokret wrote:

    > Ten zapis mnie zaintrygował.
    > Idealna ale nudna? Sam na to wpadłeś czy gdzieś przeczytałeś "w katalogu"?

    Źle to ująłem.
    Ogólnie CBF to dla mnie prawie motor idealny, na tę chwilę określiłbym go
    mianem docelowego. Łączy wszystkie cechy, które mnie interesują - miasto,
    turystyka i wygląd. Tylko w mojej opinii brakuje mu tego czegoś, kapki
    szaleństwa i nutki dekadencji ;-)
    Być może dorabiam ideologię, bo na dobrą CBF mnie nie stać ;-)

    A katalogi i obiegowe opinie średnio do mnie przemawiają.

    I tyle.

    pozdrawiam
    --
    AS