  • 11. Data: 2009-02-23 12:55:28
    Temat: Re: Co o tym sadzicie ? Podejscie do HighKey
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ciesz się tym co masz i korzystaj na maksa. Za jakiś czas możesz mieć
    > problem z nakłonieniem obiektu do udziału w sesji. Mnie juz pozostały
    > jedynie zdjęcia z zaskoczenia, bo propozycja jakiegokolwiek pozowania
    > kończy się znudzoną miną.
    >
    > EMPI
    > http://www.empi.art.pl

    :)
    Jak ktos chce testowac niezawodnosc jakiegos systemu AF to
    moj niespelna 2 letni obiekt sie swietnie nadaje :)

    Roger

  • 12. Data: 2009-02-23 13:44:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
    > http://studio-roger.pl/_prezentacje/mateo.php

    No, fajne. Rozreklamuj się, to Ci mamuśki będą przynosić pociechy
    hurtowo. Tylko podłóż ceratkę pod tło ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 13. Data: 2009-02-23 14:34:26
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 22:28:46 +0100, Roger from Cracow napisał(a):

    > Probowalem nieudolnie nasladowac high key. Takie pierwsze podejscie.
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.
    >
    > http://studio-roger.pl/_prezentacje/mateo.php

    To dziecię byłoby ładne również przy normalnym keju.
    pzdr
    Piotr

  • 14. Data: 2009-02-23 15:05:46
    Od: j...@a...at

    On 22 Feb., 22:28, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    jak na high key ciagle za ciemne poltony . szczegolnie na twarzy.
    najlepsze wrazenie robi zdj nr 1 , ale z kolei te ciemna szyja odbiega
    od techniki high key.

    na dalszych zdjeciach dosyc nieprzyjeme wrazenie robi wyzarta biel na
    twarzy.
    moim zdaniem zdjecia wymagaja dalszego dopracowania jesli maja byc
    rzeczywiscie h.k.

  • 15. Data: 2009-02-23 21:12:21
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    > Jak ktos chce testowac niezawodnosc jakiegos systemu AF to
    > moj niespelna 2 letni obiekt sie swietnie nadaje :)

    O! A nie moglbys pozyczyc 5DII i przetestowac z 16-35 i 24-70? Ostatnio
    mnie ciekawi ten aparat.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 16. Data: 2009-02-23 21:12:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > O! A nie moglbys pozyczyc 5DII i przetestowac z 16-35 i 24-70? Ostatnio
    > mnie ciekawi ten aparat.

    niemam 5D II na razie grubo go olalem.

    Roger

  • 17. Data: 2009-02-24 19:42:26
    Od: gervee <g...@g...com>

    On 22 Lut, 22:28, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > Tylko uwaga bo to zdjecia dziecka, na dodatek rodzinne do albumu
    > wiec lepiej niektorzy niech tam nie zagladaja.

    3 jest MZ najlepsze. 1 byłaby ok gdyby nie ta ręka, która uciekła poza
    ostrość i zrobiła się "dziwna". Co do problemów z robieniem zdjęć
    dziecku to wiem co nieco o tym bo sam mam dzieciaka ale 1,5 rocznego.
    Opanować obiekt przemieszczający się w sposób tak bardzo losowy to
    wielki problem ;).
    Zdjęcia podobają mi się i sam chętnie bym swojemu chłopakowi zrobił
    kilka podobnych ale nie dysponując studiem muszę coś zaaranżować w
    domowych pieleszach. Tło masz białe a oświetlenie błyskowe czy ciągłe?
    Ile przestrzeni wymagało robienie tych zdjęć?
    Rafał

  • 18. Data: 2009-02-25 00:53:40
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

[...]

    oswietlenie blyskowe. Istotne jest miekkie oswietlenie a wiec ja
    najbardziej rozproszone. Tlo biale + oswietlenie blyskowe ale
    to niema nic do rzeczy moze byc ciagle w zasadzie. Wazne jest
    zeby nie przepalac za bardzo, tak naprawde w cyfrze efekt
    HK robisz na etapie posprocesu w programie graficznym.
    Trzeba tutaj podejsc nieco inaczej niz w analogu na kliszy.

    Przestrzeni ? Nie potrzeba wiele, byle by model mial za soba
    biale tło i się na nim miescil.

    Roger