  • Data: 2013-02-07 00:23:18
    Temat: Re: Co o tym sadzicie?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    news:5112dea1$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

    > u mnie brak takich objawów

    Kumpel zgłosił się do mnie jako posiadacza (wtedy już chyba byłego) a
    potem razem znaleźlismy na forum opis problemu i rozwiązania.
    Występowało głównie w czasie upałów, wątek miał parę stron, więc
    dotyczył więcej niż jednego przypadku. Zaproponowane rozwiązanie
    pomogło, więc temat przebiony przez parę osób przynajmniej. Niemniej nie
    wiem ilu procent użytkowników mógł dotyczyć.

    > u mnie brak takich objawów

    Jak wyżej. Kumpel - forum - opis. U mnie nie wystapiło.

    > Chyba wszystkie pocz?tkowe VVTI miały ten problem, również te z PL.
    > moj samochod miał ten problem, troche dolewałem oleju ale nie dymiła

    A mój nie miał, wyprodukowany był 19 stycznia 2000. Do 125 tys. poziom
    ani drgnął, potem trochę ubywało, ale nie dolewałem nigdy więcej niż -
    bo ja wiem, może 100-150 ml pomiędzy wymianami, nigdy też nie zbliżył
    się groźnie do minimum, dolewałem raczej profilaktycznie, kiedy
    zauważałem obniżenie.

    > Toyota wymieniała całe shortbloki na gwarancji i po gwarancji. ja się
    > na to nie załapałem bo nie wiedzielismy o problemie

    > o to juz znasz;)

    U kumpla też nie występuje. Być może miał już wymieniony.

    > u mnie brak takich objawów

    U mnie wystąpiło (kopnąłem przy wysiadaniu), u kumpla również.

    > moja miała jakos 150 tys gdy sprzedałem i nie miała wymienionego
    > zadnego elementu oprócz ?wie i 2 fajkocewek (pod koniec eksploatacji
    > padły)

    świece wymieniłem chyba przy 60 a potem 120 tys. Podobnie płyny, klocki
    przód przy 86 tys. tylne oryginalne do końca. Poza radiem z elektryką
    ani innymi elementami nie miałem problemu.

    > Żarówki w relektorach mialem wymieniane ale z tyłu raczej nie.

    Tyłu też nie, dwa razy chyba podświetlenie tablicy i z przodu postojówkę
    (nie pamiętam czy obie czy jedną). Wymiany HB4 pamiętam dlatego, że
    robiła to żona, moje łapy były za duże.
    Acha, podświetlenie deski czasami gasło z prawej strony, ale nigdy tego
    nie naprawiłem, po kilku albo kilkunastu minutach zaczynało znów
    świecić. Podejrzewam że żaróweczka była poluzowana w obsadce.

    > moim zdaniem słabo się prowadzi E11, lepiej się juz prowadzi fabia.
    > Corolla mocno podatna na podmuchy, niestabilna

    Nie wiem, nigdy nie miałem fabii. Ale mimo miękkości trzymała się
    nieźle, tylko wrażenie wylatywania z zakrętu trochę deprymowało
    kierowcę. W każdym razie, lepiej od fiata 125p, aygo i matiza, gorzej od
    clio i lancera. Innymi jeździłem sporadycznie.

    > troche jest takich.

    Pewnie tak, skoro sam sprzedawałem ;-) Niemniej ludzie raczej niechętnie
    się pozbywaja, bo to naprawdę nie jest "skarbonka". Gdybym miał
    czterodrzwiówkę, to pewnie do dziś by służyła, ale dwójka dzieci zmusiła
    do zmiany.

    --
    Yogi(n)