  • Data: 2013-02-06 23:52:17
    Temat: Re: Co o tym sadzicie?
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:5112d7be$0$26701

    > Miałem taką z pierwszych dni produkcji z 2000 - czyli po liftingu i
    > silnikiem 1,4 VVT-i przez dziewięć lat (hatchbacka). Kumpel kupił w 2008

    ja tez miałem liftbacka vvti

    > Wśród częstych usterek wymienić trzeba problemy ze stacyjką (te z
    > UK,valeo, bo japończyki miały inną). Po kilku latach przestawała

    u mnie brak takich objawów

    > kontaktować i trzeba było wymieniać albo podginać blaszki. W liftbacku
    > pojawiły się tez problemy z wydającym odgłosy dolotem powietrza,

    u mnie brak takich objawów

    > fabrycznie). Samochód zgłaszał też uszkodzenie czujnika temperatury,

    u mnie brak takich objawów

    > koszt nowego ok. 40 zł. Ponoć była też partia litbacków z problemami z
    > silnikiem a dokładnie szybsze zużycie gładzi, spowodowane zastosowaniem
    > jakiegoś innego materiału, dotyczyło to jednak aut (chyba) wysłanych do

    Chyba wszystkie początkowe VVTI miały ten problem, również te z PL. moj
    samochod miał ten problem, troche dolewałem oleju ale nie dymiła

    Toyota wymieniała całe shortbloki na gwarancji i po gwarancji. ja się na to
    nie załapałem bo nie wiedzielismy o problemie

    > ale nie spotkałem nigdy innego użytkownika tego auta z takim problemem.

    o to juz znasz;)

    > Urywała się też wajcha do otwierania bagażnika, ale z powodu braku
    > jakiegokolwiek zabezpieczenia przed przypadkowym kopnięciem czy

    u mnie brak takich objawów

    > się jednego, sic!) bardzo dobrze zabezpieczone podwozie. Amortyzatory,
    > tarcze, łożyska nie wymagały wymiany po 9 latach i 150 tysiącach na
    > polskich drogach, z czego sporą cześć przejechałem po wrocławskich

    moja miała jakos 150 tys gdy sprzedałem i nie miała wymienionego zadnego
    elementu oprócz świe i 2 fajkocewek (pod koniec eksploatacji padły)

    > Lakier podobnie, o wiele lepszy niż późniejsze wynalazki. Akumulator
    > wytrzymał 6,5 roku, żarówki wymieniałem 2 razy (postojówki może ze
    > cztery).

    Żarówki w relektorach mialem wymieniane ale z tyłu raczej nie.

    > Auto trochę za miekkie, ale prowadziło się dobrze. Tytanem prędkości też

    moim zdaniem słabo się prowadzi E11, lepiej się juz prowadzi fabia. Corolla
    mocno podatna na podmuchy, niestabilna

    > punktów. Ale kupowałbym tylko od osoby prywatnej, najlepiej z Polski i od
    > pierwszego właściciela. Tylko gdzie takiej szukać ;-)

    troche jest takich.