eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCo nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka.... › Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
  • Data: 2018-08-14 21:16:05
    Temat: Re: Co nowego w elektryce, czyli jak nowoczesnie podłączać gniazdka....
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten przewód podłączasz bezpośrednio do zacisków gniazda?
    > Poza tym wentylatorów nie powinno się podłączać do obwodów gniazd, które
    > chronione są zabezpieczeniami 16A.

    Do złączki wago. Zabezpieczeń jeszcze nie rozwiązałem - skończy się
    zapewnie na szklanym bezpieczniku w puszce

    > Wtedy sprawdzają się lutowane barany.

    I weź teraz coś popraw albo zmodyfikuj...

    > Po pierwsze nie mogą lecieć szeregowo.

    Nie czepiaj się - wiesz o co mi chodzi. Równolegle połączone gniazda w
    szeregu jedno do drugiego i tak dalej.

    >  Po drugie to już wcześniej opisałem co trzeba zrobić.

    I uniemożliwić sobie modyfikację i naprawę.

    > Czasami mam niezły ubaw, kiedy widzę jak elektrycy się męczą. Wręczam im
    > jakieś narzędzie, albo przyrząd, a ci nawet nie wiedzą do czego to
    > służy, ani jak się tego używa. No to demonstruję, wykonując
    > błyskawicznie to z czym oni się męczyli. Widok min bezcenny.

    Nie każdy jest wyposażony, nie każdy ma wiedzę. Widok w istocie prajsless

    > Kup odpowiedni wkrętak to nie będziesz urywał. Po prostu używając
    > odpowiedniego narzędzia jest lepsze wyczucie. Jak narzędzie jest
    > nieodpowiednie to nie dość, że uszkadza łeb śruby to przyczynia się do
    > zbytniego siłowania się ze śrubami i zbyt mocnego ich dokręcania.

    Namierzyłem już wkrętak płaskokrzyżowy (piękna nazwa). Zobaczę jak się
    tym skręca ale wątpię bym wrócił do skręcanych połączeń po zabawach z wago.