    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co na "miśki"?
    Date: Sat, 10 Feb 2018 12:07:42 +0100

    W dniu 10-02-2018 o 11:58, quent pisze:

    > Gdyby tak od razu było wszystko wiadomo, to usiadłbyś zanim byś się
    > przewrócił.

    Rzadko się przewracam, więc jednak dość trafnie przewiduję konsekwencje
    jakichś działań.

    > Jak stoi puste to znaczy, że się nie opłaca.

    Tyle że to było wiadome od samego początku.
    I o tym właśnie piszę - ta pseudo konkurencja nie dość, że nic nie
    zarobiła, to jeszcze zniszczyła to, co jakoś tam działało od wielu lat.

    Wiem że na to nie ma rady, bo nikomu nie idzie nic zakazać, ale
    zastanawia mnie bezmyślność ludzi, którzy tego nie są w stanie przewidzieć.
    Skutków kopiowania yanosików ryśkami również.