  • 1. Data: 2013-02-11 16:58:58
    Temat: Re: Co myślicie o ubezpieczeniu w Liberty Direct
    Od: Hawa <e...@g...com>

    Kupującym OC lub AC w Liberty Direct polecam aktualny kod zniżkowy 62748738. Z tym
    numerem dostaniecie zniżkę 50 zł na OC albo 100zł na pakiet OC+AC.

  • 2. Data: 2013-02-11 21:11:34
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    ps.com...

    napisał:
> [...]
    > tam najtaniej dlatego prawie się zdecydowałem. Jednak jeszcze nie wiem
    > jak jest z solidnością tego ubezpieczyciela, bo nie znam nikogo kto by

    Nie wiem czemu "śmierdzi" mi prymitywnym marketingiem ? Pewnie się mylę :)

  • 3. Data: 2013-02-11 23:01:47
    Od: "arek333" <a...@w...pl>

    Hmmm m ialem rok OC i AC w tej firmie. Trudno mi cos powiedziec bo nie
    powiedzialem "sprawdzam" ale wiem jedno - auto 6 letnie uznali za stare i
    juz nie chcieli ubezpieczyc go w AC w wersji max czyli naprawa na
    oryginalnych czesciach. Tak tak, malo firm wogole AC tak chce gwarantowac
    choc to chyba jest nie zgodne z ustawa. Ale kto by sie potem szarpal za
    wlasna kase. Lepiej unikac takich firm majacych takie zapisy i tyle.
    Zrezygnowalem i przenioslem sie gdzie indziej. AC place od 15 lat i raz z
    niego korzystalem za kradziez samochodu

  • 4. Data: 2013-02-12 11:49:02
    Temat: Re: Co my?licie o ubezpieczeniu w Liberty Direct
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-11 23:01, arek333 pisze:
    >AC place od 15 lat i raz z
    > niego korzystalem za kradziez samochodu

    Czyli kompletnie Ci się nie opłacało płacić to AC. Podobnie jak 90%
    innym płacącym.

    --
    MN