  • 1. Data: 2013-02-11 10:34:09
    Temat: Policyjen deja vu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Kilka lat temu

    http://www.tygodnikpodhalanski.pl/index.php?mod=news
    &id=820

    parę dni temu

    http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/22741/Komend
    ant_policji_z_Kroscienka_smiertelnie_potracil_kobiet
    e.html

    Oczywiście w policji w Krakowie, bez śledztwa i wyników ekspertyz, wiedzą
    już że "raczej nie ma tu winy kierowcy".

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-11 11:16:34
    Temat: Re: Policyjen deja vu
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-11 10:34, 4CX250 pisze:

    Nie, żebym bronił policjantów, bo wiem, że sprawy tego typu są często
    tuszowane, ale:

    > Kilka lat temu
    >
    > http://www.tygodnikpodhalanski.pl/index.php?mod=news
    &id=820

    Tu w tekście jest nieścisłość, bo z jednej strony piszą, że "w którym
    uczestniczyli pijani funkcjonariusze", a "Prokuratura postawiła mu już
    zarzuty jazdy pod wpływem alkoholu oraz użycia auta służbowego bez
    pozwolenia", natomiast gdzie indziej "spowodował wypadek nieoznakowanym
    radiowozem". Prokuratura nie postawiła takiego zarzutu.

> [...]
    >

    > Oczywiście w policji w Krakowie, bez śledztwa i wyników ekspertyz, wiedzą
    > już że "raczej nie ma tu winy kierowcy".

    Zastrzegając to, co na wstępie - no niestety, ale i tak mogło być, a my
    nie znamy szczegółów. Co nie zmienia faktów, że rzecznik powinien
    powstrzymać się od komentowania winy, bądź niewinności.

    Ale, ale - w komentarzach piszą coś o jeszcze jednym zdarzeniu z
    udziałem obecnego komendanta...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2013-02-11 12:56:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości
> [...]
    >Oczywiście w policji w Krakowie, bez śledztwa i wyników ekspertyz,
    >wiedzą
    >już że "raczej nie ma tu winy kierowcy".

    No coz, normalnie tak jest, ze przyjezdza drogowka na miejsce,
    sledztwo prowadzi dlugo, rok czy dwa, a generalnie to w ciagu godziny
    na miejscu ma jakis poglad na sprawe.
    Zapewne na miejscu byl tez prokurator i sobie obejrzal.

    Wypadki chodza po ludziach, po komendantach tez, i w koncu pieszym
    przypisuje sie wine w wielu przypadkach, wiec czemu w tym nie moglobyc
    iz "raczej nie ma tu winy kierowcy".

    Ale dwa przypadki komendantow w ciagu 4 lat ? Cos w tym Kroscienku
    policja slabo dba o bezpieczenstwo ruchu :-)

    J.