  • 1. Data: 2013-02-11 14:56:38
    Temat: Przejazd przez przełęcz Krowiarki
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    Hej, orientuje się ktoś może, jak obecnie wygląda możliwość przejazdu przez przełęcz
    Krowiarki? Zeszłej zimy jechałem, ale akurat śniegu było wszędzie jak na lekarstwo.
    Teraz śnieg w górach jest, a wiem z opowieści, że tam nie zawsze odśnieżają. Nie
    zależy mi żeby był czarny asfalt, mogą być nawet warunki na łańcuchy, byle nie leżało
    pół metra śniegu.

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2013-02-11 16:45:51
    Temat: Re: Przejazd przez przełęcz Krowiarki
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > że tam nie zawsze odśnieżają. Nie zależy mi żeby był czarny asfalt, mogą
    > być nawet warunki na łańcuchy, byle nie leżało pół metra śniegu.

    Zadzwon do GOPRu na Markowych Szczawinach - udziela takiej informacji.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2013-02-12 02:33:21
    Od: "empe" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

[...]

    Tydzien temu od Zawoi był snieg i lód, ale dało rade przejechac bez
    łańcuchów, od przełeczy po stronie Zubrzycy droga była w wiekszosci czarna +
    duże ilosci piachu.

    --
    empe

  • 4. Data: 2013-02-12 12:24:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >opowieści, że tam nie zawsze odśnieżają. Nie zależy mi żeby był
    >czarny asfalt, mogą być nawet warunki na łańcuchy, byle nie leżało

    To sa gory - pol metra moze w jedna noc napadac.

    J.

  • 5. Data: 2013-02-12 15:09:12
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lutego 2013 12:24:10 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

    > To sa gory - pol metra moze w jedna noc napadac.
    >

    > J.

    Dałem rade :) Warunki dobre, droga w większości czarna.

    Pozdrawiam
    MK